Dzięki Grow Now polskie firmy będą mogły wystawiać swoje produkty na amerykańskim rynku. Agencja zapewnia kompleksowe usługi obejmujące całość procesu sprzedaży na amerykańskich platformach, w tym logistykę, kwestie prawne, strategie cenowe, kreację i promocję. Firmy decydujące się na sprzedaż na marketplace'ach muszą jedynie zadbać o dostępność produktów, co znacząco przyspiesza proces wejścia na rynek zagraniczny.
Model sprzedaży oparty na największych platformach nie wymaga dużych inwestycji w tworzenie własnych platform sprzedażowych, adaptację do specyfiki nowych rynków czy budowanie rozpoznawalności.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Grow Now w USA
Za ekspansję Grow Now w USA odpowiedzialni są Przemysław Brejwo, Managing Partner, oraz Michał Pańko, Acting Business Director agencji.
Przemysław Brejwo podkreśla: – Sprzedając setki tysięcy produktów rocznie, zauważyliśmy ogromny potencjał sprzedażowy polskich produktów. Już dzisiaj Grow Now oferuje dostęp do 300 mln konsumentów w Europie, promując produkty na ponad 30 rynkach. Wejście na rynek USA pozwoli nam i polskim markom rozszerzyć te działania o kolejne 300 mln konsumentów. Dzięki usługom end-to-end nasi klienci mogą skupić się tylko na wydaniu towaru z magazynu, podczas gdy my zajmujemy się całym procesem związanym z ich promocją i sprzedażą – dodaje.
Otwierając swoje biuro w USA, Grow Now stała się drugą po Salestube spółką z Group One, która rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych. Konsumenci coraz częściej wybierają zakupy na marketplace'ach ze względu na wygodę i szeroką dostępność produktów. W USA, jednym z największych rynków konsumenckich, liczba transakcji na platformie Amazon w 2023 r. stanowiła prawie 38 proc. całego rynku e-commerce. Amazon osiągnął roczny przychód na poziomie 575 miliardów dolarów, a szacuje się, że na koniec tego roku będzie odpowiadał za prawie połowę transakcji e-commerce w USA.