Dzięki dofinansowaniu projektu Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli przez Polską Fundację Narodową polscy producenci mebli będą mogli wziąć udział w trzech edycjach prestiżowych targów odbywających się w amerykańskim High Point.
Na trzy imprezy (kwiecień i październik 2020, kwiecień 2021) zostanie wybudowane wspólne stoisko o powierzchni ponad 300 m2, prezentujące ofertę polskich firm meblarskich oraz polskie wzornictwo w zakresie wnętrz.
Działania zostaną wsparte kampanią w amerykańskich mediach. Koszt projektu to 3 mln zł. PFN dofinansowała go milionem złotych.
To kolejna akcja, w którą angażuje się Fundacja i która ma promować Polskę zagranicą. Oby - przynajmniej tym razem - skutecznie.
Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy Polska Fundacja Narodowa zapłaciła 5,5 milionów dolarów amerykańskiej firmie PR-owej White House Writers Group, która miała wypromować Polskę i poprawić jej wizerunek w USA. Efekt? Profil na Instagramie był obserwowany przez zaledwie kilkanaście osób, a konto na Youtubie miało kilkudziesięciu obserwujących.
PFN sfinansowała też kampanię "Sprawiedliwe Sądy". W jednym z kontrowersyjnych sposób przedstawiono wyniki sondażu CBOS, z którego miało wynikać, że zdecydowana większość Polaków popiera reformę sądownictwa w wydaniu PiS.
Pod koniec 2018 roku Warszawski Sąd Rejonowy uznał, że Fundacja działała niezgodnie ze statutem.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl