Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
KO
|
aktualizacja

Polska Izba Hotelarzy przyłącza się do akcji #moneypomaga

1
Podziel się:

W Wielkiej Brytanii branża HoReCa przygotowuje się do znoszenia obostrzeń. Przedstawiciele jednej z najmocniej dotkniętych skutkami pandemii COVID-19 branży również w Polsce powinni już teraz odpowiednio zaadaptować się do bieżącej sytuacji na rynku. Dlatego Polska Izba Hotelarzy przyłącza się do akcji #moneypomaga.

Polska Izba Hotelarzy przyłącza się do akcji #moneypomaga
Agroturystyka wieś (Adobe Stock)

Jako money.pl ruszyliśmy w marcu z akcją #moneypomaga. Teraz oficjalnie informujemy, że do inicjatywy przyłączyła się Polska Izba Hotelarzy.

- Warto skorzystać z doświadczeń naszych branżowych kolegów z zagranicy, bo Goście wrócą z nowymi nawykami. Dowodem tego, jak zmieniają się usługi HoReCa są zamówienia on-line, lecz takich przykładów można by podać jeszcze kilka - mówi Marek Łuczyński, prezes zarządu Polskiej Izby Hotelarzy.

Dlatego w ramach akcji #moneypomaga firmy, które się do nas zgłoszą mogą liczyć na pomoc ekspertów.

- W tej sytuacji rozwiązaniem może być zmiana sposobu myślenia dotycząca zarządzania własnym kapitałem, przemodelowanie podejścia do utrzymania, rozwoju biznesu gościnnego - dodaje.

Jego zdaniem konieczne wydaje się w szczególności:

1. Profilowanie obiektów np. nadmorskich, leśnych, mazurskich, a nawet wędkarskich, w kierunku większej orientacji na obiekty całoroczne i wstępowanie do grup zakupowych o podobnych profilach.

2. Przekazywanie w dzierżawę przychodową (opłata dzierżawna bazuje na % od obrotów, z pełnym dostępem do stanu obrotów na koncie bankowym obiektu) ludziom, gotowym na zarządzanie w czasie dostosowania oferty do nowych nawyków Gości.

To tylko dwa pierwsze przykłady, co należy zrobić, a jest ich więcej. Jednak wykonanie tej zmiany wymaga też specjalistycznej wiedzy, wdrożenia nowych technologii. Dlatego PIH postanowiła dołączyć do akcji #moneypomaga, angażując w prace społeczne ekspertów, którzy będą do dyspozycji laureatów naszej akcji.

Eksperci specjalizują się w następujących dziedzinach:

a) ochrona prawna;

b) ochrona danych;

c) nowe technologie;

d) usługi "health&wellness&spa";

e) obsługa recepcyjna;

f) obsługa kelnerska.

PIH gromadzi specjalistów z tak różnych dziedzin, bo to one wspierają funkcjonowanie obiektów HoReCa. Z kolei nasycenie przedsiębiorstw nowymi technologiami to jeden z priorytetów rozwoju Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Dofinansowaniem mają zostać objęte cele związane z automatyzacją powtarzalnych czynności Pracowników. W ramach współpracy z PIH dostęp do nowych technologii, to instalacje DEMO, ceny negocjowane w "grupie zakupowej" PIH.

Eksperci oferujący bezpłatnie usługi w ramach #moneypomaga to:

Sebastian Hikała-Dobrzański - konsultant hotelowy i gastronomiczny. Od ponad 20 lat związany z branżą. Członek Polskiej Izby Hotelarzy. Konsultant niezależny. Pasjonat nietypowych i indywidualnych projektów hotelowych i gastronomicznych. Zwolennik niezależnych, indywidualnych i kreatywnych projektów biznesowych. Jego pasją jest analityka, psychologia sprzedaży i motywacja. Wyznaje pogląd, że w samym centrum branży usług hotelowych i gastronomicznych stoi człowiek, od którego zależy powodzenie biznesu.

Adam Latek - Hotelarz, doradca biznesowy, pasjonat. Od ponad 25 lat związany z branżą. Pracował w międzynarodowych sieciach hotelarskich, takich jak: IHG, ACCOR, Choice Hotels, Hilton. W Irlandii pracował w zespole managerów otwierając Hotel Crowne Plaza Blnachardstown w Dublinie dla właścicieli spółki inwestorskiej TIFCO Ltd. W Irlandii pracował dla dużej korporacji hotelowej PARR LTD.

Anna Çoban jest założycielką kancelarii Coban Legal, specjalizującą się w kompleksowej obsłudze przedsiębiorców. Wie, że prawnik ma być przede wszystkim skuteczny i dążyć do osiągnięcia celu, wskazując rozwiązania, a nie skupiając się na ograniczeniach. Zajmuje się wszystkimi aspektami prawnymi biznesu- wie, kiedy warto negocjować, a kiedy jedynym rozwiązaniem jest postępowanie sądowe. Oprócz prawa gospodarczego i cywilnego, zajmuje się również postępowaniami karnymi, karno- skarbowymi oraz upadłością.

Michał Chabior - od 2017 r. Prezes Stowarzyszenia Kelnerów Polskich, od 2019 r. członek zarządu PIH. Od 2013 r. trener i szkoleniowiec SKP, współorganizator Mistrzostw Polski Młodych Kelnerów w Siedlcach. Autor i redaktor programu nauczania "Technik obsługi kelnerskiej" dla Ministerstwa Edukacji Narodowej. Posiada bardzo duże doświadczenie w organizacji cateringów oraz imprez okolicznościowych.

Zbigniew Kowalski - 47 lat w krajowym i międzynarodowym biznesie gościnnym. Doradztwo branżowe i eksperckie w zakresie : kreowanie centrów zysku w hotelach i restauracjach w czasie transformacji pocovidowej; profilowanie i reorganizacja ofertowa w hotelach pobytowych typu Health&Wellness&Spa, jak i skąd aktualnie czerpać klienta-gościa do hoteli pobytowych w Polsce.

Krzysztof Kowalski - Inspektor Ochrony Danych. Bezpieczeństwem informacji zajmuje się od 2005 r., a ochroną danych osobowych od 2013 r. Należy do SABI - Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych - sabi.org.pl. Doradca Prezesa Polskiej Izby Hotelarzy w sprawach ochrony danych, bezpieczeństwa informacji. 

Polska Izba Hotelarzy oferuje również 50% bonifikaty na składkę członkowską, formularz dostępny jest tutaj.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Nom
4 lata temu
No no. Fachowa pomoc zagubionym, pilnujcie byleby nie przeszło w holding, to będzie kwitło 👍
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Nom
4 lata temu
No no. Fachowa pomoc zagubionym, pilnujcie byleby nie przeszło w holding, to będzie kwitło 👍