Kongres Nowoczesnej Dystrybucji skupi w jednym miejscu przedstawicieli sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz branż powiązanych. „Kongres to pierwsze tego typu wydarzenie z udziałem prezesów 16 międzynarodowych sieci handlowych, którzy – jako prelegenci – wspólnie z właścicielami firm FMCG i dostawcami innowacyjnych rozwiązań, wyznaczą strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce w trzech obszarach: nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowy model biznesu, perspektywy współpracy handlu, przetwórstwa i dystrybucji” – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Przewodnicząca Rady Programowej Ścieżki Głównej Kongresu.
Członkowie Rady Programowej wyszczególnili najistotniejsze zagadnienia dotyczące kierunków rozwoju handlu w Polsce w dobie cyfryzacji. Eksperci poruszyli kwestie związane z najważniejszymi trendami w branży retail, planowaniem i optymalizacją w ramach efektywnego łańcucha dystrybucji oraz najnowszymi technologiami w obszarze customer experience.
Wnioski zebrane podczas posiedzenia Rady Programowej stanowić będą punkt wyjścia do dyskusji panelowych w jesiennej edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalna Strefa Kupców, z udziałem ponad 100 kupców i dyrektorów handlowych sieci, oraz zaplanowana na wieczór, uroczysta GALA, podczas której sieci handlowe nagrodzą firmy producenckie, ekologiczne i lokalne, farmerów, start-upy, jak również firmy technologiczne, wdrażające innowacyjne rozwiązania w sektorze.
Więcej info i rejestracja: www.dystrybucja.pl