Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. MZUG
|
aktualizacja

Pożar zniszczył kamienicę. Netia groziła karą za brak zwrotu sprzętu. Teraz wyjaśnia

129
Podziel się:

Mieszkaniec spalonej kamienicy przy ul. Kraszewskiego w Poznaniu zwrócił się o pomoc po tym, jak Netia domagała się zwrotu sprzętu, który został zniszczony po pożarze. Klientowi groziła kara nawet 2 tys. zł. Operator po nagłośnieniu sprawy odniósł się do sytuacji. Przeprosił - informuje epoznan.pl.

Pożar zniszczył kamienicę. Netia groziła karą za brak zwrotu sprzętu. Teraz wyjaśnia
Pożar w kamienicy w Poznaniu na Jeżycach (East News, Lukasz Gdak)

Jak opisuje portal, mieszkaniec Poznania, którego dom został zniszczony w pożarze, miał problemy z operatorem telekomunikacyjnym - Netią. Opisał je na jednej z lokalnych grup społecznościowych.

Czy ktoś mógłby dopomóc nam, jak i innym mieszkańcom, którzy będą się mierzyć z wyłączeniem usług od Netii? Skontaktowałem się z infolinią, okazało się, że wszystkie nasze umowy cały czas trwają i potrzebujemy indywidualnie wnioskować o rezygnację z usług. I tutaj pojawiają się schody, otóż wszyscy jesteśmy zobligowani do zwrotu sprzętu, który i tak spłonął. A w przypadku rezygnacji z umowy w trakcie jej trwania, także do zapłaty umownych kar. Według zdobytych informacji, jako osoba, która zniszczyła modem i zasilacz, zapłacę jedynie 300 zł. Ale od połowy września miałem przejść na nową umowę. Gdybym poczekał z załatwianiem spraw jeszcze 6 dni, nie mógłbym zrezygnować z umowy i pozostałoby mi już do zapłacenia blisko 2000 zł kary za wcześniejsze zerwanie umowy. Próby omówienia problemu z działem reklamacji spotkały się ze ścianą. Potrzebujemy pomocy - napisał mężczyzna na jednej z grup.

Mężczyzna, podobnie jak inni lokatorzy kamienicy, korzystał z usług Netii, która po rozwiązaniu umowy wymaga zwrotu sprzętu, w tym modemu. W przypadku jego braku klientowi groziła kara w wysokości 2 tys. zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pobór kobiet do wojska? To byłaby rewolucja

Netia przeprasza

Poszkodowany podkreślił, że po pożarze nie ma fizycznej możliwości zwrotu modemu, ponieważ wszystko, co posiadał, uległo zniszczeniu. Mimo tego, że wyjaśnił operatorowi całą sytuację, ten nadal domagał się zwrotu sprzętu lub opłacenia kary.

Mężczyzna apelował w sieci o pomoc dla siebie i innych mieszkańców, wskazując, że umowy z Netią wciąż obowiązują, a ich rozwiązanie wiąże się z koniecznością zwrotu spalonego sprzętu lub zapłaty kar umownych.

Po nagłośnieniu sprawy Netia wydała oświadczenie. Rzecznik prasowy firmy przyznał, że sytuacja, w której znalazł się poszkodowany, nie powinna mieć miejsca i przeprosił za brak indywidualnego podejścia konsultanta - informuje portal epoznan.pl.

Opisana sytuacja absolutnie nie powinna mieć miejsca i serdecznie za nią przepraszamy. Doszło do błędu, którego główną przyczyną był brak indywidualnego podejścia ze strony naszego konsultanta. Współczujemy ofiarom tragedii w Poznaniu i oczywiście gwarantujemy, że osoby te nie poniosą żadnych kosztów rezygnacji oraz związanych z brakiem zwrotu sprzętów - wskazał rzecznik prasowy Netii.

Pożar na Jeżycach. Jest apel i zapowiedź kontroli

Do pożaru i wybuchu w kamienicy przy ul. Kraszewskiego 12 w Poznaniu doszło w nocy 25 sierpnia. W trakcie akcji poszkodowanych zostało 11 strażaków, dwóch zginęło. Do szpitala trafiły także trzy postronne osoby, które też zostały ranne w tym zdarzeniu.

Po pożarze wiceszef MSWiA Czesław Mroczek zaapelował do zarządców domów wielorodzinnych o kontrolę tego, co mieszkańcy trzymają w piwnicach, aby nie doszło do kolejnej tragedii. Zapowiedział też wyrywkowe kontrole.

Z punktu widzenia organów państwa odpowiedzialnych za przestrzegania przepisów w tym zakresie, będziemy o tym przypominać i przeprowadzimy wyrywkowe kontrole we współdziałaniu z samorządami, ze strażami miejskimi - zapowiedział wiceminister.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(129)
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Waldemar
4 miesiące temu
Jeżeli w naszym kraju zależ komuś na dobru klientów NETII, to odpowiednie służby powinny zająć się tą szemraną firmą, której naczelnym zadaniem jest dojenie z ludzi pieniędzy i oczywiście lekceważenie.
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Bogdan
4 miesiące temu
Niech ten rzecznik nie rżnie głupa konsultant robił to co mu kazał pracodawca
Tęczowy Pstrą...
4 miesiące temu
Operatorzy, banki itp. instytucje dzialają według zasady wycisnąć co się da a jak się zrobi szum to przeprosić. A może się uda? Zawsze można powiedzieć, że konsultant złą decyzję podjął. Tylko, że on ma nakazane tak postępować.
Aga
4 miesiące temu
Gdyby nie nagłośnienie sprawy gnębili by tych ludzi. Niech nie piszą o braku indywidualnego podejścia, bo konsultant mówi to co ma w procedurach i co mu każą. Sam nic nie może
NAJNOWSZE KOMENTARZE (129)
admin
4 miesiące temu
Netia powinna placic karę za niedostarczenie internetu do miszkania.. oraz za pożar spowodowany modemem
Hebroumowa
4 miesiące temu
Znany od lat proceder. Wciskają dekoder. Wypowiadasz umowę. Żądają zwrotu dekodera. Nie przyjmują zwrotu sprzętu. Płacisz w nieskończoność. Umiejętnie skonstruowana umowa i zwrot na Berdyczów.
Gazik
4 miesiące temu
Niebać netię !
Artur
4 miesiące temu
Tylko umowa obowiązuje dwie strony. Czy Netia jest w stanie dostarczyć sygnał pod adres wskazany w umowie? Podejrzewam, że nie jest w stanie, więc w tym momencie nie wypełnia swojej części umowy. Umowa nie mówi o dostarczeniu kabla do budynku tylko do konkretnego mieszkania. Jak nie ma budynku i mieszkania to nie powinna żądać kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy, bo sama jej nie może zrealizować.
Tag
4 miesiące temu
Teraz wiecie kogo omijać łukiem.Netia to jedna z najbardziej zachłannych firm
...
Następna strona