Polski e-commerce w 2020 roku to jeden z najszybciej rosnących rynków w Europie. Mówimy o 30-procentowym wzroście i obrotach na poziomie 15 mld euro. A to – zdaniem ekspertów – dopiero początek. Potencjał do dalszego rozwoju jest spory.
E-handel w Polsce wciąż stanowi niewielką część sprzedaży detalicznej ogółem.
Kto sprzedaje w internecie? Przede wszystkim mikroprzedsiębiorcy. To oni stanowią największą grupę w rejestrze REGON. Według danych CEiDG, na koniec 2020 roku w Polsce zarejestrowanych było ponad 2,4 mln jednoosobowych działalności gospodarczych.
W czasie pandemii gros przedsiębiorców zrezygnowało z wynajmowania biura, przenosząc się z pracą do domu. Powód? Konieczność dostosowania się do nowej rzeczywistości, w której warunki dyktuje zdalna edukacja, a także szukanie oszczędności.
W efekcie wiele prywatnych mieszkań tonie dziś w stertach kartonów z towarem na sprzedaż, firmowymi dokumentami i materiałami reklamowymi.
Magazyny z dostępem 24/7
Jak zmierzyć się z tym problemem? Popularnym w Europie rozwiązaniem jest self storage, czyli samoobsługowe magazyny do przechowywania, wyposażone w najnowocześniejsze systemy zabezpieczeń. Dostępne w przystępnej cenie, przez całą dobę i siedem dni w tygodniu. Rzeczy w self storage możemy bezpiecznie przechowywać przez tydzień, miesiąc, rok, a nawet lata.
Wspomniany e-commerce opiera się przede wszystkim na szybkim przyjmowaniu dostaw lub zwrotów oraz ekspresowym udostępnianiu towaru do sprzedaży. Self Storage odpowiada i na te wyzwania.
Wysyłką lub odbiorem paczek mogą zająć się pracownicy oddziałów.
Pracownicy oczywiście nie mają dostępu do pomieszczeń, są one prywatną przestrzenią właściciela. Paczki należy więc przygotować do wysyłki i zamówić kuriera a gotowe powierzyć pracownikom self storage. To oni przekazują je kurierowi – wtedy przedsiębiorca nie musi na nikogo czekać. W drugą stronę podobnie – zespoły self storage odbierają przesyłki, które czekają bezpiecznie na odbiór przez ich właściciela.
Co więcej, sklepy działające w poszczególnych self storage oferują kartony i opakowania, taśmy, folie stretch, a także materiały zabezpieczające. Zamówimy je również z dostawą do domu.
W pomieszczeniach self storage można przechowywać sprzęt elektroniczny i AGD, meble, ubrania czy hermetycznie zapakowaną żywność. Z powodzeniem zmieszczą się tu duże gabaryty.
Co ważne, wynajem pomieszczenia self storage firmy mogą wrzucić w koszty. A wszystkie formalności, w tym rezerwację pomieszczenia i podpisanie umowy, można załatwić zdalnie. To rozwiązanie zarówno dla firmy jednoosobowej jak i zatrudniającej wielu pracowników.
Najem? Szybko, prosto i wygodnie
W Polsce usługi self storage oferuje Less Mess Storage, lider w branży. Polsko-czeska sieć z samoobsługowymi magazynami do przechowywania i oddziałami w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.
Korzystanie z usługi jest bardzo proste. Na stronie lessmess.storage wybieramy najbliższy oddział i określamy interesującą nas przestrzeń.
Pomocne są wizualizacje pomieszczeń, dzięki którym dowiemy się, ile miejsca potrzebujemy, by zmieścić nasze rzeczy.
Less Mess Storage - Business Storage
Pomieszczenie w każdej chwili można zmienić na większe lub mniejsze – w zależności od ich dostępności. Less Mess Storage oferuje schowki w ponad 40 rozmiarach, od 0,5 m2 do 35 m2.
Usługę rezerwujemy online, bez opłat i zobowiązań. Następnie kontaktuje się z nami pracownik Less Mess Storage, który pomoże w ostatecznym wyborze najbardziej odpowiedniego schowka. Umowę najmu podpisujemy dopiero wtedy, gdy mamy pewność, że wybrane pomieszczenie spełnia nasze oczekiwania.
W kolejnym kroku ustalamy indywidualny kod dostępu, dzięki któremu w każdej chwili dostaniemy się do budynku i schowka. Co ważne, z nikim nie musimy się umawiać, by wejść do naszego pomieszczenia. Dostęp jest całodobowy i nieograniczony.
Oferowane przez Less Mess Storage nowoczesne pomieszczenia są bezpieczne – suche, czyste i monitorowane przez całą dobę.
Rozładowanie i transport paczek do schowka również jest wygodny i łatwy. Na miejscu dostępne są wózki paletowe, taczkowe i podnośnikowe, a także windy towarowe.
Przy przeprowadzce i remoncie
Usługi Less Mess Storage to opcja nie tylko dla firm, ale też rozwiązanie idealne na czas remontu i przeprowadzki. Zamówione wcześnie meble czy sprzęt AGD możemy spokojnie przechować w takim schowku i nie martwić się, że odbiór kluczy do nowego mieszkania się opóźnia. Tu też możemy umieścić meble i sprzęt z remontowanego mieszkania, unikając w ten sposób ich zniszczenia czy konieczności przenoszenia z pokoju do pokoju.
Pomieszczenia Less Mess Storage to wreszcie tańsza i bardziej bezpieczna alternatywa dla komórki lokatorskiej, za którą u dewelopera musimy zapłacić kilka tysięcy złotych.
Zainteresowani? Sprawdźcie możliwości i warunki najmu pomieszczeń w swojej okolicy na lessmess.storage.
Partner materiału: lessmess.storage