Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Maciej Sierpień
|
Partner materiału: lessmess.storage

Praca z domu, biuro w mieszkaniu? Odzyskaj przestrzeń z self storage

20
Podziel się:

Tysiące polskich mikroprzedsiębiorców handlują dziś w Internecie. Firmy, które podczas pandemii wyprowadziły się z biurowców stoją teraz przed kolejnym wyzwaniem. Gdzie przechować zalegające w domowych biurach towary, dokumenty czy materiały reklamowe? W samoobsługowych magazynach do przechowywania.

Praca z domu, biuro w mieszkaniu? Odzyskaj przestrzeń z self storage
W self storage usługę rezerwujemy online, bez opłat i zobowiązań. Następnie kontaktuje się z nami pracownik Less Mess Storage, który pomoże w ostatecznym wyborze najbardziej odpowiedniego schowka. Umowę najmu podpisujemy dopiero wtedy, gdy mamy pewność, że wybrane pomieszczenie spełnia nasze oczekiwania. (Materiały prasowe)

Polski e-commerce w 2020 roku to jeden z najszybciej rosnących rynków w Europie. Mówimy o 30-procentowym wzroście i obrotach na poziomie 15 mld euro. A to – zdaniem ekspertów – dopiero początek. Potencjał do dalszego rozwoju jest spory.

E-handel w Polsce wciąż stanowi niewielką część sprzedaży detalicznej ogółem.

Kto sprzedaje w internecie? Przede wszystkim mikroprzedsiębiorcy. To oni stanowią największą grupę w rejestrze REGON. Według danych CEiDG, na koniec 2020 roku w Polsce zarejestrowanych było ponad 2,4 mln jednoosobowych działalności gospodarczych.

W czasie pandemii gros przedsiębiorców zrezygnowało z wynajmowania biura, przenosząc się z pracą do domu. Powód? Konieczność dostosowania się do nowej rzeczywistości, w której warunki dyktuje zdalna edukacja, a także szukanie oszczędności.

W efekcie wiele prywatnych mieszkań tonie dziś w stertach kartonów z towarem na sprzedaż, firmowymi dokumentami i materiałami reklamowymi.

Magazyny z dostępem 24/7

Jak zmierzyć się z tym problemem? Popularnym w Europie rozwiązaniem jest self storage, czyli samoobsługowe magazyny do przechowywania, wyposażone w najnowocześniejsze systemy zabezpieczeń. Dostępne w przystępnej cenie, przez całą dobę i siedem dni w tygodniu. Rzeczy w self storage możemy bezpiecznie przechowywać przez tydzień, miesiąc, rok, a nawet lata.

Wspomniany e-commerce opiera się przede wszystkim na szybkim przyjmowaniu dostaw lub zwrotów oraz ekspresowym udostępnianiu towaru do sprzedaży. Self Storage odpowiada i na te wyzwania.

Wysyłką lub odbiorem paczek mogą zająć się pracownicy oddziałów.

Pracownicy oczywiście nie mają dostępu do pomieszczeń, są one prywatną przestrzenią właściciela. Paczki należy więc przygotować do wysyłki i zamówić kuriera a gotowe powierzyć pracownikom self storage. To oni przekazują je kurierowi – wtedy przedsiębiorca nie musi na nikogo czekać. W drugą stronę podobnie – zespoły self storage odbierają przesyłki, które czekają bezpiecznie na odbiór przez ich właściciela.

Co więcej, sklepy działające w poszczególnych self storage oferują kartony i opakowania, taśmy, folie stretch, a także materiały zabezpieczające. Zamówimy je również z dostawą do domu.

W pomieszczeniach self storage można przechowywać sprzęt elektroniczny i AGD, meble, ubrania czy hermetycznie zapakowaną żywność. Z powodzeniem zmieszczą się tu duże gabaryty.

Co ważne, wynajem pomieszczenia self storage firmy mogą wrzucić w koszty. A wszystkie formalności, w tym rezerwację pomieszczenia i podpisanie umowy, można załatwić zdalnie. To rozwiązanie zarówno dla firmy jednoosobowej jak i zatrudniającej wielu pracowników.

Najem? Szybko, prosto i wygodnie

W Polsce usługi self storage oferuje Less Mess Storage, lider w branży. Polsko-czeska sieć z samoobsługowymi magazynami do przechowywania i oddziałami w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.

Korzystanie z usługi jest bardzo proste. Na stronie lessmess.storage wybieramy najbliższy oddział i określamy interesującą nas przestrzeń.

Pomocne są wizualizacje pomieszczeń, dzięki którym dowiemy się, ile miejsca potrzebujemy, by zmieścić nasze rzeczy.

Less Mess Storage - Business Storage

Pomieszczenie w każdej chwili można zmienić na większe lub mniejsze – w zależności od ich dostępności. Less Mess Storage oferuje schowki w ponad 40 rozmiarach, od 0,5 m2 do 35 m2.

Usługę rezerwujemy online, bez opłat i zobowiązań. Następnie kontaktuje się z nami pracownik Less Mess Storage, który pomoże w ostatecznym wyborze najbardziej odpowiedniego schowka. Umowę najmu podpisujemy dopiero wtedy, gdy mamy pewność, że wybrane pomieszczenie spełnia nasze oczekiwania.

W kolejnym kroku ustalamy indywidualny kod dostępu, dzięki któremu w każdej chwili dostaniemy się do budynku i schowka. Co ważne, z nikim nie musimy się umawiać, by wejść do naszego pomieszczenia. Dostęp jest całodobowy i nieograniczony.

Oferowane przez Less Mess Storage nowoczesne pomieszczenia są bezpieczne – suche, czyste i monitorowane przez całą dobę.

Rozładowanie i transport paczek do schowka również jest wygodny i łatwy. Na miejscu dostępne są wózki paletowe, taczkowe i podnośnikowe, a także windy towarowe.

Przy przeprowadzce i remoncie

Usługi Less Mess Storage to opcja nie tylko dla firm, ale też rozwiązanie idealne na czas remontu i przeprowadzki. Zamówione wcześnie meble czy sprzęt AGD możemy spokojnie przechować w takim schowku i nie martwić się, że odbiór kluczy do nowego mieszkania się opóźnia. Tu też możemy umieścić meble i sprzęt z remontowanego mieszkania, unikając w ten sposób ich zniszczenia czy konieczności przenoszenia z pokoju do pokoju.

Pomieszczenia Less Mess Storage to wreszcie tańsza i bardziej bezpieczna alternatywa dla komórki lokatorskiej, za którą u dewelopera musimy zapłacić kilka tysięcy złotych.

Zainteresowani? Sprawdźcie możliwości i warunki najmu pomieszczeń w swojej okolicy na lessmess.storage.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Partner materiału: lessmess.storage

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(20)
WYRÓŻNIONE
pati
4 lata temu
Ktoś naoglądał się programu "Wojny magazynowe" planuje zrobić biznes.
GoscWAwa
4 lata temu
Dobry magazyn, ale niestety dość drogi. Na rynku są tańsze magazyny, ale znowuż nie ma tam dostępu 24h.
Zibi
4 lata temu
Do świderskiego. Ci twoi mikroprzedsiebiorcy to zwykli robotnicy ktorych inaczej nikt nie zatrudni. W jamim ty świecie żyjesz prezesie?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (20)
Rafał
4 lata temu
Ja korzystam z pomieszczenia w Warszawie na Bemowie już ponad pół roku i jest to idealne rozwiązanie dla mnie, przedstawiciela handlowego. Dodatkowa usługa odbioru/wysyłki paczek oszczędza mój czas. PS. Kawa na miejscu jest wspaniała, pozdrawiam :)
Dorota
4 lata temu
KOrzystam od samego początku. Obsługa zawsze przyjazna i pomocna, nawet odbierają mi paczki ( wszystkich kurierów kieruje na Pełczyńską) nowoczesny budynek bardzo wysoki poziom usługi. Dla bezpieczeństwa warto
Krysia
4 lata temu
Ja osobiście korzystam z Less mess w Rumia. Bardzo fajna sprawa i jak na trójmiasto to jakaś nowość.
Aaf_g
4 lata temu
to działa w wielu miastach w Polsce. Należy wpisać "Magazyn Kontenerowy". Sam korzystałem w Łodzi.
Życzliwy Inac...
4 lata temu
Strasznie drogie te magazynki - jeśli potrzebujesz coś tylko przechowywać, bez ciągłego wnoszenia i wynoszenia, to taniej wyniesie wynajęcie kawalerki albo jakiegoś zwykłego magazynu, zamiast tego czegoś (3,5 m2 za 500 zł / miesięcznie???? albo 1,5-2 m2 za 300 zł / mies. ???) - chyba kogoś powaliło...