Aktualizacja, godz. 12:30
"Przedłużają się prace modernizacyjne" - poinformował mBank w niedzielny poranek. Co to oznaczało dla klientów? Spore utrudnienia.
Problemów związanych z modernizacją mieli nie odczuć, bank chciał przeprowadzić prace w godzinach nocnych i wykorzystać zmianę czasu. Nie udało się. O kłopotach poinformował poprzez swój profil w mediach społecznościowych z samego rana.
I tak klienci banku rano nie mieli możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego, nie działała aplikacja mobilna, ani nie działały też płatności kartą. A to już kłopot. mBank informował o pracach z wyprzedzeniem, jednak miały skończyć się zanim Polacy wstaną z łóżek. Tak się nie stało.
Po godzinie 8:00 przedstawiciele banku poinformowali, że karty już działają. - Możecie płacić w sklepach, punktach usługowych i korzystać z bankomatów - informowali. Nie wszystko jednak wróciło do normy. - Wstrzymajcie się jeszcze z płaceniem w internecie. Wciąż pracujemy nad przywróceniem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i mLinii - zaznaczał mBank.
Przed godziną 12.00 wszystkie funkcje wróciły do normy. Bank poinformował, że klienci nie powinni mieć już żadnych problemów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl