Piłkarska reprezentacja Ukrainy w czerwcu zagra w barażach o udział w mistrzostwach świata, a następnie w Lidze Narodów UEFA. Z powodu rosyjskiej inwazji dwa mecze domowe rozegra w Łodzi, na Stadionie Miejskim im. Władysława Króla, który na co dzień służy piłkarzom ŁKS. Ukraina 11 czerwca o godz. 15 zagra z Armenią, a 14 czerwca z Irlandią (godz. 20.45).
Z tego względu spółka UAF Marketing, wyłączny partner handlowy Ukraińskiego Związku Piłki Nożnej, nawiązała współpracę z Publicon Sport. Wrocławska firma ma pozyskać partnerów i sponsorów dla reprezentacji Ukrainy występującej w Lidze Narodów.
Bardzo się cieszymy z nawiązanej współpracy. Sport ma nie tylko wymiar fizyczny, to także nośnik idei i wartości. Marketing sportowy to coś znacznie więcej niż ekspozycja logo i szacowanie ekwiwalentu medialnego. Taką wartością jest między innymi solidarność - mówi Szymon Sikorski, CEO i strateg Publicon.
Publicon podkreśla, że to kolejny element ich działań wspierających Ukraińców. Wcześniej agencja tworzyła serwis Ukraina.services, gdzie integruje się ogłoszenia dla ukraińskiej społeczności. Ponadto razem ze swoimi partnerami firma ufundowała zakup karetki dla szpitala w obwodzie lwowskim.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Publicon na co dzień obsługuje PR-owo m.in. tenisistę Huberta Hurkacza, ORLEN Team, Polski Związek Triathlonu, Grupę Sportową Orlen, boksera Mateusza Masternaka czy Panthers Wrocław, jedną z najlepszych drużyn futbolu amerykańskiego w Europie.