Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez FunkyMedia

Rafał Cyrański – historia założyciela agencji FunkyMEDIA

Podziel się:

FunkyMEDIA to polska agencja marketingowa działająca już od 2010 roku, która zdobyła uznanie z uwagi na skuteczność realizowanych strategii i szybką adaptację do nowych trendów. Jej założycielem jest Rafał Cyrański. Warto przybliżyć historię twórcy agencji – to idealny przykład, jak stały rozwój przekłada się na sukces rynkowy.

Rafał Cyrański – historia założyciela agencji FunkyMEDIA
(Adobe Stock)

Marketing, e-commerce i informatyka

Rafał Cyrański, założyciel agencji FunkyMEDIA, urodził się 12 grudnia 1980 roku w Łodzi – miejsce, w którym aktualnie znajduje się siedziba firmy. Najpierw jednak warto cofnąć się nieco wcześniej. Kariera Rafała rozpoczęła się od pracy w niewielkich agencjach reklamowych, co przełożyło się na zdobycie bezcennego doświadczenia w marketingu internetowym.

Jako absolwent technikum informatycznego Rafał Cyrański rozwinął także pasję do tworzenia stron internetowych, pracując następnie jako informatyk na statkach Caribbean Princess, a także programując maszyny krupierskie w kasynach. Przed założeniem własnej działalności twórca agencji FunkyMEDIA zdobył również dodatkowe doświadczenie w sektorze e-commerce dzięki pracy w holenderskiej firmie Komplett SA w latach 2009–2010.

Rok 2010 – założenie agencji FunkyMEDIA

Zauważając luki na rynku oprogramowania w Polsce, Rafał Cyrański zdecydował się na otwarcie własnej działalności w roku 2010. To właśnie wtedy powstała agencja FunkyMEDIA – początkowo była to skromna firma dysponująca zaledwie niewielkim biurem, kilkuosobową kadrą i skromnym zapleczem finansowym. Zaangażowanie, chęć do rozwoju i pasja do marketingu spowodowały jednak, że firma mogła się sprawnie rozwijać w kolejnych latach – zwłaszcza w obszarze SEO i content marketingu. Wysoka jakość oferowanych usług wraz z indywidualnym podejściem do każdej realizacji przełożyły się natomiast na skuteczne budowanie zaufania wśród klientów.

Co wyróżnia firmę FunkyMEDIA?

Po 14 latach działalności na rynku agencja FunkyMEDIA cieszy się sporym uznaniem i zaufaniem ze strony klientów z różnych branż. Wynika to przede wszystkim ze skuteczności wykonywanych działań marketingowych, a także szybkiego dostosowywania się do stale zmieniających się trendów i możliwości technologicznych. Ważnym obszarem działalności firmy są personalizowane kampanie, przygotowywane pod kątem indywidualnych potrzeb poszczególnych klientów. Nie bez znaczenia jest też stały rozwój kompetencji zespołu, m.in. poprzez regularne szkolenia i warsztaty – to jeden z głównych elementów długofalowej strategii firmy.

FunkyMEDIA a rynek IT

Firma FunkyMEDIA współpracuje z różnymi międzynarodowymi przedsiębiorstwami – zarówno dużymi korporacjami, jak i działalnościami o mniejszej skali – dostarczając kompleksowe rozwiązania IT. Propozycje tego typu skupiają się przede wszystkim na dokładniejszym kierowaniu kampanii i tworzeniu bardziej spersonalizowanych materiałów reklamowych. 

Ważnym aspektem działalności FunkyMEDIA jest też wykorzystanie AI do optymalizacji. Otwartość na nowe technologie i gotowość do podejmowania wyzwań to czynniki, które wyróżniają zarówno samą fundację, jak i jej założyciela Rafała Cyrańskiego. To idealny przykład, jak nacisk na stały rozwój i innowacyjność przekładają się na sukces rynkowy, a także na budowanie jakości w branży marketingu w Polsce. Aby dowiedzieć się więcej, warto odwiedzić stronę https://rafalcyranski.pl.

Materiał sponsorowany przez FunkyMedia

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl