Informację o odejściu Grzegorza Nawackiego podał serwis wirtualnemedia.pl. Doniesienia potwierdziła spółka Bonnier Businnes Polska, do której należy "Puls Biznesu".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Grzegorz Nawacki odchodzi z "Pulsu Biznesu"
W komunikacie prasowym dziennikarz potwierdził, że rozstaje się z redakcją "PB".
– Przyszedłem na staż, a zostałem 18 lat, przechodząc przez stanowiska: dziennikarza w dziale news, wydawcy, naczelnego portalu, by na końcu z dumą zostać naczelnym "Pulsu Biznesu". W Pulsie nauczyłem się większości tego, co umiem jako dziennikarz, zrealizowałem też świetną ścieżkę rozwoju, jestem bardzo wdzięczny za szanse i możliwości, które otrzymałem od firmy. To był ogromny zaszczyt i wielka satysfakcja kierować tak wspaniałym zespołem dziennikarzy. Razem przeszliśmy różne kryzysowe momenty w gospodarce i w naszej branży, ale zawsze z tarczą – stwierdził.
Zrealizowaliśmy strategię cyfrowej transformacji – dziś Puls to nie tylko dziennik, ale też mocny portal odwiedzany miesięcznie przez grubo ponad 1 mln czytelników, w tym ponad 30 tys. subskrybentów. Udało się zbudować redakcję składającą się z wybitnych dziennikarek i dziennikarzy pracującą w trybie online first i wypozycjonować PB jako czołową markę w mediach ekonomicznych. Dla mnie przyszedł czas, by sprawdzić, jak wygląda życie poza Pulsem – powiedział Grzegorz Nawacki, cytowany w komunikacie.
W mediach społecznościowych natomiast opublikował swoje oświadczenie. "Co dalej? Pomysły są, ale wierzę, że najlepsze dopiero przyjdą" – czytamy w nim.
Jest nowy p.o. redaktora naczelnego
Funkcję p.o. redaktora naczelnego przejmie Marcin Goralewski. To wieloletni dziennikarz i zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu". Bonnier dodaje, że decyzja o docelowej obsadzie stanowiska redaktora naczelnego zapadnie w ciągu najbliższych tygodni.
Bardzo dziękuję Grzegorzowi za wiele wspólnych lat w Bonnier Business Polska, za jego ogromne zaangażowanie i wkład włożony w rozwój redakcji i projektów. Był to również czas wielu ciekawych inicjatyw redakcyjnych w obszarze eventów oraz konferencji. Dziękuję przede wszystkim za zbudowanie mocnego medium biznesowego na polskim rynku opartego na modelu subskrypcyjnym, w którym Grzegorz odegrał kluczową rolę. Wierzę, że nowy redaktor naczelny będzie kontynuował obrany przez nas kierunek rozwoju "Pulsu Biznesu" – powiedziała Patricia Deyna, prezeska Bonnier Business Polska, cytowana w komunikacie.
"Puls Biznesu" to dziennik ze sprzedażą ponad 13 tys. egzemplarzy. Natomiast portal pb.pl jest odwiedzany przez blisko 1,3 mln czytelników miesięcznie (według Mediapanelu). Jest wydawany przez szwedzką grupę Bonnier.