Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Marcin Łukasik
|

Rekord internetowych zbiórek udziałowych. W pół roku firmy zebrały ponad 14 mln zł

0
Podziel się:

Od stycznia do końca czerwca 2019 na platformie Beesfund emitenci przeprowadzili 16 emisji, czyli ponad 700 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. Imponująca jest też kwota jaką zebrali – 14 mln 338 złotych. I kwota ta ciągle rośnie.

Beesfund ma rekordowe półrocze - 16 emisji za 14 mln zł
Beesfund ma rekordowe półrocze - 16 emisji za 14 mln zł (beesfund.com, beesfund.com)

"To dalej mały strumyk, ale będzie z tego kiedyś prawdziwa rzeka" - napisał w swoich kanałach w mediach społecznościowych prezes Beesfund Arkadiusz Regiec, podsumowując pierwsze półrocze działalności firmy.

W ciągu sześciu miesięcy tego roku platforma odnotowała ponad 18 tys. wpłat. W tym czase było ok. 14 tys. aktywnych inwestorów - to wzrost o ponad 4 tys. proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Jedna z ważniejszych emisji? Była nią z pewnością Wisła Kraków. Klub piłkarski, który przez fatalne zarządzanie miałl ogromne długi, zebrał w ciągu doby 1 mln euro, co z punktu widzenia internetowych zbiórek udziałowych było swoistym rekordem.

"Wierzymy, że to nie koniec. Nasz cel na ten rok to 40 emisji. By zrealizować ten cel, wzmocniliśmy zespół, który opracowuje między innymi materiały edukacyjne dla inwestorów i emitentów. Chcemy, by rynek stale rósł, a ogłoszenia na naszej platformie przyciągały coraz więcej kapitału na rozwój krajowej przedsiębiorczości" - napisał w komunikacie jeden z udziałowców platformy, Konrad Latkowski.

Beesfund istnieje od 2012 roku. Pierwszą spółką, której emisję przeprowadziła była... ona sama. Dziś platforma ma na koncie 53 emisje. Na całym rynku w ostatnich siedniu atach było ok. 83 emisji.

Zobacz także: Obejrzyj: Po sukcesie Wisły Kraków na platformę Beesfund zgłosiło się ponad 20 klubów sportowych

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)