Lewandowski będzie współpracować z Lidlem
W komunikacie przesłanym serwisowi Business Insider Polska Lidl informuje o rozpoczęciu kampanii 5 września. Ogólnopolska akcja ma wesprzeć najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności i zainteresowań. "Do udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu sieć zaprosiła najbardziej rozpoznawalnego polskiego sportowca, gwiazdę piłki nożnej - Roberta Lewandowskiego. Wspólnie z nim Lidl Polska obudzi młode talenty. Szczegóły akcji zostaną ogłoszone niebawem" - przekazał Lidl.
BI Polska donosi, że zdjęcia do nowej kampanii były realizowane tuż przed dopięciem transferu "Lewego" do FC Barcelony. Klub ogłosił pozyskanie Polaka 16 lipca. Szczegóły kampanii Lidl ma przekazać 30 sierpnia.
Lidl nie jest pierwszą siecią dyskontów w Polsce, która w ramach realizacji swojej strategii marketingowej zaangażowała piłkarzy. Od 2010 r. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej współpracuje Biedronka. Obecna umowa między podmiotami obowiązuje do końca 2022 r.