Budowanie unikalnego doświadczenia klienta jest możliwe dzięki wysokiej personalizacji jego doświadczenia i zbudowaniu więzi emocjonalnej. Nowe technologie powinny być wykorzystywane do odwzorowania ludzkiego zachowania i wyglądu. W efekcie takiego podejścia powstają cyfrowi asystenci, którzy zwiększają zaangażowanie użytkownika końcowego.
Chat GPT otrzymał wygląd i głos
Na powyższe potrzeby odpowiada cyfrowy awatar Digital Human, który powstał w Innovation Lab NTT DATA Business Solutions. Rozwiązanie pozwala na przeprowadzenie spójnej i kontekstowej rozmowy. W trakcie swojego wystąpienia w ramach ścieżki "Industry 5.0", Thomas Nørmark opowie o nowych możliwościach dystrybuowania wiedzy oraz przedstawiania kluczowych informacji np. o produktach lub cyfryzacji branży produkcyjnej.
Dodatkowo cyfrowy awatar jest zintegrowany z Chatem GPT.
– Kluczowe jest wykorzystanie technologii, która daje możliwość połączenia dowolnej twarzy z cyfrowym awatarem. Pozwala to na nawiązanie więzi emocjonalnej i uzyskanie wrażenia, że komunikujemy się z inną osobą – mówi Thomas Nørmark, Global Head of Innovation w NTT DATA Business Solutions.
Potencjał AI w drodze do inteligentnego przedsiębiorstwa
Algorytmy oparte na AI z powodzeniem mogą być wykorzystywane w branży produkcyjnej. Thomas Nørmark w trakcie swojego wystąpienia poruszy tematy związane z przemysłową sztuczną inteligencją, automatyzacją i wykorzystywaniem danych w organizacji.
Będziemy rozmawiali o innowacjach, które łączą biznes i IT. Ten aspekt jest szczególnie istotny w kontekście inteligentnych przedsiębiorstw i pełnego wykorzystywania potencjału systemów informatycznych. W raporcie NTT DATA Business Solutions "Wyzwania w drodze do fabryki przyszłości w firmach na rynku produkcyjnym" podkreślamy fakt, że 92 proc. firm uważa transformację cyfrową właśnie za połączenie procesów biznesowych i technologii – mówi Piotr Grzegorski, CEO NTT DATA Business Solutions sp. z o.o.
Kierunek rozwoju przedsiębiorstw jest dzisiaj wyznaczany przez globalne trendy i umiejętność wykorzystania rozwiązań IT. Ich umieszczenie w strategii cyfryzacji jest kluczowe dla fabryk przyszłości i efektywnego zarządzania produkcją.
– Dotyczy to również systemów ERP, które zintegrowane z technologiami przemysłu przyszłości stanowią podstawę budowania cyfrowej przewagi konkurencyjnej – dodaje Piotr Grzegorski.
NTT DATA Business Solutions na Impact’23
W dniach 10-11 maja zapraszamy do odbycia podróży w kierunku inteligentnego przedsiębiorstwa. W trakcie Impact’23 zostanie przygotowania dedykowana strefa NTT DATA Business Solutions, w której będzie można porozmawiać z ekspertami o cyfryzacji w firmach, a także wprowadzaniu nowych technologii m.in. w branży produkcyjnej. Dodatkowo uczestnicy wydarzenia będą mogli skorzystać z rozwiązań AI do analizowania i rozpoznawania zapachów, a także porozmawiać z cyfrowym awatarem, np. o cyfryzacji branży produkcyjnej.
Płatna współpraca z marką Impact'23.