Brak treści był głównym powodem decyzji Spotify o zerwaniu współpracy z Meghan Markle na początku czerwca. Jak pisze serwis marieclaire.com, przez prawie trzy lata w ramach umowy o wartości 20 mln dol., wyprodukowano tylko 13 odcinków podcastu.
Para ma również wielomilionową umowę z Netflixem. W grudniu ubiegłego roku wyprodukowała ogromny hit - serial dokumentalny "Harry&Meghan". Jak donosi brytyjski tabloid "The Mirror", teraz gigant streamingowy czeka na kolejne propozycje od Harry'ego i Meghan. Gazeta podaje, że para otrzymała do tej pory połowę z 81 mln funtów, jakie są zapisane w kontrakcie z Netfliksem.
Zagraniczne media piszą, że wypłata 40 mln funtów jest uzależniona od tego, jaką kreatywnością wykaże się teraz para, czyli jaki content zaproponuje.
"Nie ma mowy o publicznym, przyciągającym uwagę nagłówków rozstaniu" - zastrzega jednak źródło innego tabloidu "The Sun", nawiązując do głośnego zerwania współpracy pary ze Spotify.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Netflix chce więcej
Netflix był zadowolony z podpisania umowy z Harrym i Meghan i szuka świetnych pomysłów na przyszłość. Ale pozostała część umowy zależy od tego, czy przedstawią te dobre pomysły. Umowa jest stale weryfikowana, co jest normalne w przypadku umów tej rangi - czytamy.
Według The Mirror wynikiem tych oczekiwań ma być kolejna produkcja pod roboczym tytułem "Złe maniery" (ang. Bad Manners), oparta na postaci z twórczości Karola Dickensa panny Havisham. "Prequel przedstawi samotną pannę jako silną kobietę, która żyje w patriarchalnym społeczeństwie" - donosi serwis.
Z kolei książę Harry ma planować film dokumentalny "Heart of Invictus", w którym widzowie będą śledzić zawodników z całego świata, przygotowujących się na treningach do Igrzysk Invictus w holenderskiej Hadze.
Pomysłów na inne produkcje jest więcej. Jak czytamy, krążą plotki o wznowieniu "The Tig", czyli lifestyle'owego bloga Meghan, a także o wydawaniu większej liczby książek dla domu wydawniczego Penguin Radom House. Na liście wymienia się też umowy z firmami odzieżowymi i partnerstwa w mediach społecznościowych.