W tym roku październikowa kampania "RÓŻOWA SIŁA KEVIN.MURPHY " wspólnie z "Federacją Stowarzyszeń Amazonki" ma swoją kolejną odsłonę pod hasłem "POSITIVELY.PINK".
Przez cały miesiąc "KEVIN.MURPHY" na swoich kanałach social mediowych, w ramach wsparcia kampanii z rakiem piersi, będzie edukować w zakresie profilaktyki, propagować pozytywne myślenie oraz techniki redukcji stresu oraz przedstawiać sylwetki kobiet, które wygrały z chorobą
Zaangażowana w kampanię dr. n. med. Beata Adamczyk - chirurg onkolog reprezentująca Wielkopolskie Centrum Onkologii opowie o najważniejszych aspektach choroby. Dodatkowo inni eksperci m.in. dietetyk, fizjoterapeuta, instruktorzy jogi przez cały miesiąc będą udzielali porad na profilach społecznościowych marki. Wszystko po to, by w tych trudnych momentach nauczyć kobiety dbać także o sferę psyche, która odgrywa bardzo ważną rolę w walce z chorobą.
"RÓŻOWA SIŁA KEVIN MURPHY" to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki.
W tym roku dostępny jest dedykowany kampanii zestaw "POSITIVELY PINK" z serią "ANGEL" oraz z apaszką zaprojektowaną przez Kevina Murphy. Twórca marki zapisał na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich walczących z chorobą oraz wspierających profilaktyk raka piersi. Może być ona stosowana jako ozdoba do włosów, chustka na rękę, poszetka czy ozdoba torebki. Wszystko po to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać.