Jak podaje KPRM, celem kampanii "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" jest przybliżenie rozwiązań wprowadzonych w ramach rządowej tarczy antyinflacyjnej. Informacje o działaniach rządu zostaną rozpowszechnione w radiu, telewizji, prasie i internecie.
Kampania będzie informować o obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny, zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną, obniżeniu VAT na ciepło, obniżeniu cen paliw i wdrożeniu dodatku osłonowego.
Spoty radiowe i telewizyjne będą emitowane od 21 grudnia br. do 31 stycznia przyszłego roku. W tym samym czasie w outdorze dostępnych będzie ok. 650 tablic reklamowych w całej Polsce.
Rząd pochwali się walką z drożyzną
Ponadto, kampania będzie przeprowadzona w prasie ogólnopolskiej i lokalnej: w najważniejszych dziennikach do końca stycznia 2022 r. opublikowanych zostanie prawie 100 reklam informujących o działaniach tarczy antyinflacyjnej. Sponsorowane posty ze spotami i grafikami publikowane będą także w portalach internetowych. Ruszy również reklama w sieci Google Display Network.
Utworzony został też specjalny portal internetowy https://chronimyrodziny.gov.pl/, zawierający szczegółowe informacje o tarczy antyinflacyjnej.