Santander i Millennium. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną ważnych banków
Aplikacja i strona Santander uległy awarii, nie można się do nich zalogować czy też wykonać przelewów. Ma to prawdopodobnie związek z awarią banku Santander, do której doszło w poniedziałek, 9 grudnia od około godziny 9.00.
Niedostępne są między innymi:
- operacje przez telefon
- płatności przez internet
- aplikacja mobilna
- możliwość aktywacji kart
- płatności zbliżeniowe telefonem
- bankowość internetowa
Jak z kolei informują klienci banku Millennium, od godzin porannych pojawiły się problemy z korzystanie z aplikacji mobilnej. Tym samym bankowość dostępna jest jednak dla użytkowników, którzy korzystają z przeglądarek internetowych.
Santander i Millennium. Duże utrudnienia w funkcjonowaniu aplikacji banków
Jak podaje portal gazeta.pl największa liczba zgłoszeń (Santander Consumer Bank i Millennium) dotyczy województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego i małopolskiego. Problemy mogą mieć jednak klienci w całej Polsce.
"Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i kiedy problemy zostaną rozwiązane" - czytamy w artykule na stronie.