Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez VOX

Siła wizerunku i nieocenione wsparcie na każdym kroku. Rozwijaj biznes z marką VOX

Podziel się:

VOX to uznana marka wyposażenia wnętrz, oferująca meble, drzwi, podłogi i systemy ścienne. Dynamicznie rozwija swoją działalność, oferując partnerom franczyzowym możliwość prowadzenia biznesu pod parasolem silnego brandu. Dzięki wsparciu, współpracy z czołowymi producentami i innowacyjnym programom, VOX jest wiodącym wyborem w branży. Wkrótce zaprezentuje swoją ofertę na Targach Warsaw Home & Contract.

Siła wizerunku i nieocenione wsparcie na każdym kroku. Rozwijaj biznes z marką VOX
(materiały partnera)

VOX to ogólnopolska sieć ponad 150 salonów w całej Polsce oferująca funkcjonalne i dobrze zaprojektowane kolekcje mebli, podłóg, drzwi, ścian dekoracyjnych oraz dodatków. Marka posiada salony z ofertą mebli, specjalistyczne salony z ofertą drzwi i podłóg oraz salony Wnętrz VOX z kompleksowym zakresem produktów i usług. 23-26 października VOX będzie miał okazję zaprezentować swoje bogate portfolio podczas Targów Warsaw Home & Contract. Będzie to idealna okazja do rozmów o potencjalnym partnerstwie.

Potrzeba na pierwszym miejscu

Sieć VOX to synonim nowoczesności i atrakcyjnego wizerunku – marka z jednej strony jest producentem (m.in. mebli i listew przypodłogowych), a z drugiej dystrybutorem czołowych producentów drzwi i podłóg w całej Polsce. W ofercie VOX znajdują się m.in. drzwi marek: DRE, Doorsy, Eslisse, Entra/Asilo, Ekado, Pol-Skone, Porta, Intenso, Interdoor, CAL, Gerda oraz Wiśniowski, a także wszystkie rodzaje podłóg takich producentów jak: Quick Step, Pergo, Berry Alloc, Classen, Egger, Swiss Krono, Meister, My Floor, Barlinek, Kronoplus,Ter Hurne, Gerflor oraz Moduleo. Dzięki rozbudowanemu asortymentowi VOX jest w stanie dostarczyć kompleksowe rozwiązania dla wszystkich – od zaspokojenia podstawowych potrzeb, jak podkład, listwa podłoga czy drzwi, po zaaranżowanie całego wnętrza.

VOX stawia na partnerstwo

Ogromną zaletą VOX jest budowana latami, ścisła współpraca z partnerami franczyzowymi. Marka zapewnia bezcenne wsparcie w rozwijaniu biznesu zarówno na etapie otwierania sklepu, jak i podczas jego prowadzenia. "VOX to renomowana marka, a wsparcie, jakie oferuje na każdym etapie było i jest nieocenione. Bycie częścią sieci VOX daje nam nie tylko większe poczucie stabilności, ale i bezpieczeństwa", mówią Edyta i Kamil Wideł, właściciele salonu drzwi i podłóg VOX w Nowym Sączu. W salonach skupionych głównie na drzwiach i podłogach (to ponad 70 punktów sprzedaży w całej Polsce) znajdziemy produkty w różnych aranżacjach i skorzystamy z fachowego doradztwa na najwyższym poziomie. W przypadku konceptu Wnętrza VOX mamy natomiast możliwość zapoznania się z całym zakresem produktów i usług, a także ze strefy VOXBOX, gdzie doświadczeni doradcy pomogą w tworzeniu projektów wnętrz.

VOX, by nadążać za zmieniającymi się potrzebami klientów, nieustannie poszukuje ulepszeń. Dlatego powstał nowy format handlowy VOXBOX, czyli połączenie studia projektowego z narzędziami online do obsługi sprzedaży oraz Centrum Doświadczeń z biblioteką materiałów i wirtualną rzeczywistością, który można otworzyć już na powierzchni 50-100m².

Wszystkich partnerów franczyzowych zaopatruje aż sześć Centrów Logistycznych w kraju, co świadczy o zaawansowanej logistyce, indywidualnym podejściu oraz o skutecznej dystrybucji produktów. Sieć VOX zapewnia jednak nie tylko szeroką gamę produktów i merytoryczne wsparcie. Oferuje także pomoc od strony technicznej. "To jest coś, co najbardziej sobie chwalę w strukturze VOX: skracanie dystansu między centralą a mną. Wizyty podczas budowy salonu i zaraz po otwarciu spowodowały, że od razu wiedziałem do kogo w konkretnych sytuacjach mam się zgłosić. Co więcej, to wsparcie nie skończyło się na otwarciu salonu, trwa do dziś", zapewnia Michał Kubala, właściciel salonu drzwi i podłóg VOX w Niepołomicach.

Rozbudowana sieć dystrybucji, szeroka gama produktów i współpraca z czołowymi producentami to nie jedyne zalety przynależności do sieci VOX. Marka regularnie organizuje konferencje dla swoich partnerów, w tym coroczne Targi VOX, przyciągające kilkadziesiąt wystawców (producentów drzwi i podłóg) i tysiące odwiedzających.

Sieć VOX organizuje również konferencje, które stanowią doskonałą okazję do poznania nowości produktowych, nawiązania kontaktów biznesowych oraz wzięcia udziału w inspirujących wykładach i spotkaniach. Wysoki poziom wydarzeń pozwala partnerom VOX na zdobywanie wiedzy o najnowszych trendach i innowacjach w branży wnętrzarskiej. Taka możliwość nadarzy się również w dniach 23-26 października, na targach Warsaw Home & Contract, gdzie VOX zaprezentuje swoją bogatą ofertę.

Na kompleksowe podejście VOX do zarządzania relacjami z partnerami i klientami składają się także szkolenia produktowe oraz wsparcie marketingowe, co sprawia, że każdy partner VOX może czuć się pewnie i bezpiecznie. Marka jest otwarta na współpracę z kolejnymi franczyzobiorcami, dlatego jeśli myślisz o otwarciu salonu w swojej okolicy, zespół VOX chętnie udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji, bo sieć VOX to nie tylko biznes: to partnerstwo oparte na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu.

Dowiedz się więcej na vox.pl

Materiał sponsorowany przez VOX

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.