Zielony Plus, żółty Polsat. Pierwszy kolor to innowacja i rozwój oraz troska o środowisko, drugi - energia, radość i optymizm płynące ze słońca. W ten sposób Grupa Polsat (a już niedługo Grupa Polsat Plus) tłumaczy zmiany dotychczasowych logotypów. Szczególne zaskoczenie budzi odejście od charakterystycznego słoneczka, z którym telewizja Polsat jest kojarzona od początku lat 90.
Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus - argumentują przedstawiciele obu marek.
Widzowie i klienci Grupy Polsat mogą liczyć na stopniowe zmiany. Zaprezentowane nowe logotypy rozpoczynają duże zmiany w portfolio obu marek, ale będą wprowadzane w różnych etapach.
Przedstawiciele grupy Polsat mówią wprost: to nowy rozdział w jej historii. Logotypy miały być zaprojektowane tak, by z jednej strony wizualnie kojarzyły się z samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. "Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent" - czytamy.
Jak z kolei wskazuje Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Grupy Polsat, również w komunikacji korporacyjnej do użytku wejdzie nowa nazwa Grupy.