Członek zarządu Spar Group Roy Philipson przyznał w rozmowie z serwisem "Wiadomości Handlowe", że sieć widzi potencjał w różnych branżach i będzie starała się zaproponować swoje rozwiązania – niektóre zupełnie nowe dla polskich klientów.
Przykładowo, w RPA Spar Group posiada format sklepu typu "zrób to sam" o nazwie Build It. Oprócz tego firma organizuje sieć sklepów monopolowych Tops. To dlatego, że w RPA zgodnie z prawem... nie można sprzedawać alkoholu w supermarketach. Inny format Spar Group w tym kraju to apteka.
- Istnieje wiele sekcji sklepowych, które możemy rozwijać jako niezależne marki w sklepach Spar, a wiele z nich zostanie wprowadzonych dość szybko w Polsce - podkreśla Philipson, zwracając uwagę na przykład kawiarni Bean Tree Cafe.
To właśnie obszar gastronomiczny czy kawiarniany ma być największym polem do popisu dla Spar Group. Philipson deklaruje, że firma jest bardzo elastyczna w formatach restauracyjnych: mogą to być lokale o powierzchni 4 mkw., ale równie dobrze 400 mkw. Przed kilkoma dniami pisaliśmy, że jedną z nowinek, którą Eurospar proponuje klientom w sklepie w Blue City jest stoisko z rzemieślniczym piwem, lanym do butelek prosto z beczek.
- Wykorzystamy wiele międzynarodowych doświadczeń, którymi dysponujemy. Nie tylko z krajów, w których działa Spar Group, ale także z formatów Spar International, takich jak choćby piekarnia. Mamy również sekcję mięsną, którą chętnie wprowadzimy w Polsce - zdradza członek zarządu Spar Group w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl