Możliwość handlu odzieżą używaną za pośrednictwem aplikacji Less przyciągnęła ok. 465 tys. użytkowników i to zaledwie po 10 miesiącach od uruchomienia programu na urządzenia mobilne - podaje "Puls Biznesu", który również informuje o sprawie. Liczba realizowanych w niej dziennych transakcji wzrosła o 230 proc. przy porównaniu danych od lutego do kwietnia 2020 roku.
Zainteresowanie użytkowników, jakie wzbudziła aplikacja, zachęciło znane osoby do inwestycji w start-up. Wśród nazwisk, które wyłożyły pieniądze na rozwój, znalazł się m.in. piłkarz Bayernu Monachium Robert Lewandowski.
Reprezentant Polski nie jest jednak jedynym znanym inwestorem. Na liście tej pojawiają się ludzie znani w biznesie, tacy jak: Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu, Cezary Pietrasik, były dyrektor na Europę Centralną i Środkową funduszu private equity Warburg Pincus, czy Eryk Stankunowicz, współzałożyciel i były redaktor polskiej edycji Forbesa - wymienia "PB".
Dzięki wsparciu inwestorów Less zamknęło rundę seed pozyskując tym samym 12 mln złotych na promocję oraz technologiczny rozwój projektu.
To nie pierwszy raz, kiedy Robert Lewandowski próbuje swoich sił w biznesie. W money.pl informowaliśmy o jego własnej marce RL9 PRO, która swoją działalność rozpoczęła od dystrybucji napoju izotonicznego.
Lewandowski jest również aktywny na rynku deweloperskim. Natomiast portal WP Finanse informował, że polski piłkarz wraz ze wspólnikami otworzy restaurację w Warszawie.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl