Jak piszą wiadomoscihandlowe.pl, najwięcej sklepów stacjonarnych, bo 13, sieć Sano ma w Koszalinie, w Bydgoszczy mieści się dziewięć placówek, w Kołobrzegu trzy, a w Szczecinku i Człuchowie po dwie.
Sieć ma jeszcze po jednym sklepie w Białogardzie, Słupsku, Gryficach, Połczynie Zdroju, Świdwinie, Chojnicach i Gdańsku. Niektóre sklepy Sano przeszły w ubiegłym roku gruntowną modernizację. W placówkach zmieniono wystrój i aranżację wnętrza.
Rozszerzono także asortyment, o blisko 2 tys. nowości - teraz w ofercie Sano znajduje się nawet 18 tys. indeksów.
Mocno rozbudowano dział z owocami i warzywami, który oferuje obecnie 120 produktów. Sano zainwestowało także w stoisko mięsne i wędliniarskie, gdzie na klientów czeka 500 gatunków wędlin i 100 różnych elementów mięsa.
- Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówi prezes Maxima Grupė (właściciela Stokrotki) Dalius Misiūnas, cytowany w komunikacie.
W 2017 roku przychody Sano przekroczyły 71 mln euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl