Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez Superbrands Polska

Superbrands Polska po raz 18.

Podziel się:

Rusza kolejna edycja projektu, w ramach którego konsumenci i eksperci co roku wyłaniają najsilniejsze marki na polskim rynku.

Superbrands Polska po raz 18.
(materiały partnera)

Najpierw w badaniu realizowanym przez ARC Rynek i Opinia z długiej listy niemal 3 tysięcy marek konsumenckich, reprezentujących ponad 100 kategorii produktów i usług, 3,5 tysiąca respondentów wybierze te, którym najbliżej ich zdaniem do definicji Superbrands. Międzynarodowa wykładnia mówi o marce, która "osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają, a korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".

Następnym krokiem będzie poddanie listy tak wyłonionych kandydatów do tytułu Superbrands Polska weryfikacji Rady Marek – 40-osobowego gremium doradczego, złożonego z uznanych ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ostateczny wynik będzie wypadkową wyboru konsumentów i oceny praktyków.

Za wybór marek biznesowych odpowiada Konfederacja Lewiatan – najbardziej wpływowa polska organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Punktem wyjścia będzie długa lista ponad 2 tysięcy marek korporacji i B2B, ocenianych w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, standardów relacji, innowacyjności oraz zaangażowania społecznego.

Marki konsumenckie i biznesowe, które przejdą zwycięsko przez proces certyfikacji, zostaną wyróżnione tytułami – odpowiednio: Superbrands i Business Superbrands Polska 2024 – którymi mogą posługiwać się w swojej komunikacji marketingowej. Otrzymają także zaproszenie do Klubu Superbrands, w ramach którego zyskają licencję na wykorzystanie Godła Superbrands i Business Superbrands Polska 2024, możliwość opublikowania studium przypadku marki w Albumie Superbrands, udziału w uroczystej Gali Finałowej i wielu innych.

Superbrands to niezależna organizacja, od 30 lat promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację historii sukcesu marek, które – dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom – osiągnęły rynkowy sukces. Wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji, poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Dziś projekt jest obecny w 90 krajach – w Polsce od 2005 roku. Statuetki trafiły tu już do ponad 340 marek (niektóre otrzymały je wielokrotnie), a w ręce czytelników – 17 Albumów, prezentujących ich drogę do sukcesu.

Materiał sponsorowany przez Superbrands Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl