Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|
aktualizacja

Tablety dla listonoszy. Orange wyposaża Pocztę Polską w 20 tys. urządzeń

13
Podziel się:

20 tys. tabletów otrzymali listonosze do przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru dla sądów, prokuratur oraz innych instytucji i firm. To efekt współpracy między Pocztą Polską, Integrated Solutions i Orange Polska.

20 tys. tabletów otrzymali listonosze od Orange.
20 tys. tabletów otrzymali listonosze od Orange. (Poczta Polska)

Nowe tablety dla listonoszy to efekt realizacji części umowy wartej w sumie 116 mln zł w ramach projektu "Mobilny Listonosz". Poczta Polska będzie doposaża pracowników w sprzęt z obsługą przez najbliższe 3 lata. Tablety wykorzystywane są do przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru. Jak podaje PP, z roku na rok liczba takich przesyłek rośnie o ponad 30 proc.

Obecnie listonosze dostarczają średnio miesięcznie około 5 milionów listów z elektronicznym potwierdzeniem odbioru głównie zamawianych przez sądy, prokuraturę oraz innych instytucje czy firmy. Rozwiązanie to umożliwia przekazanie klientowi pełnej informacji o terminie odebrania przesyłki, a także przekazanie obrazu złożonego z podpisu wraz z cechami biometrycznymi. Wszystkie dane o doręczanych przesyłkach klienci otrzymują w pliku elektronicznym w czasie rzeczywistym.

Zobacz także: Wybory prezydenckie 2020. Rekompensata dla Poczty Polskiej? Jarosław Gowin nie ma wątpliwości

– Umowa przewiduje nie tylko zakup nowoczesnego sprzętu z zestawem akcesoriów, ale również zapewnia Poczcie Polskiej pełen dostęp do pakietu usług serwisowych, transmisji danych i licencji – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej.

– Jest to największy tego typu program wdrożeniowy w Europie w ostatnich latach. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów – dodaje.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(13)
WYRÓŻNIONE
Kung fu Panda
4 lata temu
Już od kilku tygodni wszystkie listy są doręczane przez tablet , coskutkuje regularnym wieszeniem się głównego serwera , średnio 1-2 razy w tygodniu wychodzę o 1-2 godziny później w rejon bo nie można pobrać listow do doręczenia. Moze od tego trzeba by zacząć.
Pocztowiec
4 lata temu
Na gadżety,na wdrażanie paczkomatow, na elektryczne samochody są pieniądze ale na podwyżki dla pracowników to nie ma.
Cin
4 lata temu
A w zwiazku z ciezka sytuacja finansowa spowodowana koronawirusem, my jako pracownicy nie otrzymamy premii za sierpien
NAJNOWSZE KOMENTARZE (13)
Scscs
4 lata temu
Oczywiście poczta ma na nowe tablety przecież zabrała premię (200zl) każdemu pracownikowi jak również dostała pieniądze od państwa których nie ma zamiaru przekazać na wynagrodzenie dla pracowników. Poczta Polska zacznij dbać i szanuj swoich pracowników .
vito
4 lata temu
Ktoś grubo na tym zarobi.Reszta nieważna.
Beka
4 lata temu
To co piszą Ci ludzie to prawda eksploatują własne auta a w zamian po premi to wstyd
Aga
4 lata temu
A w Sejnach obniżyli pobory o 300 zł bo jak mówią ratują pocztę .I jak tu się nie w .....c
111
4 lata temu
Lepiej by ludziom abonamenty za telefony i internet oniżyli