Nowe tablety dla listonoszy to efekt realizacji części umowy wartej w sumie 116 mln zł w ramach projektu "Mobilny Listonosz". Poczta Polska będzie doposaża pracowników w sprzęt z obsługą przez najbliższe 3 lata. Tablety wykorzystywane są do przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru. Jak podaje PP, z roku na rok liczba takich przesyłek rośnie o ponad 30 proc.
Obecnie listonosze dostarczają średnio miesięcznie około 5 milionów listów z elektronicznym potwierdzeniem odbioru głównie zamawianych przez sądy, prokuraturę oraz innych instytucje czy firmy. Rozwiązanie to umożliwia przekazanie klientowi pełnej informacji o terminie odebrania przesyłki, a także przekazanie obrazu złożonego z podpisu wraz z cechami biometrycznymi. Wszystkie dane o doręczanych przesyłkach klienci otrzymują w pliku elektronicznym w czasie rzeczywistym.
– Umowa przewiduje nie tylko zakup nowoczesnego sprzętu z zestawem akcesoriów, ale również zapewnia Poczcie Polskiej pełen dostęp do pakietu usług serwisowych, transmisji danych i licencji – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej.
– Jest to największy tego typu program wdrożeniowy w Europie w ostatnich latach. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów – dodaje.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie