Żabka ewoluuje. Poza tradycyjnymi placówkami w ostatnim czasie na mapie Polski pojawiły się Żabki EkoSmart, placówki przy autostradzie na tzw. MOP-ach, czy dark store’y. Kolejnym typem sklepu jest placówka na tzw. wyspie. Zadebiutował on w Galerii Pestka w Poznaniu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Żabka na wyspie o wielkości 12 m kw.
Wyspa ma 12 m kw. i idealnie uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii. Po pierwszych reakcjach klientów i pracowników Pestki widać, że docenili możliwość złapania w biegu kawy i hot doga z naszej strefy Żabka Café – czytamy na profilu sieci na portalu LinkedIn.
Jak czytamy, prace nad koncepcją Żabki na wyspie trwały kilka miesięcy. Przed otwarciem przeprowadzono analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy w kontekście tego typu placówek.
Po przeprowadzeniu wielu rozmów udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb – informuje Żabka.
W ciągu najbliższych miesięcy uruchomione zostaną kolejne Żabki wyspy w trzech dużych miastach.
Żabka w Polsce ma ponad 9 tys. sklepów. W 2023 roku sieć planuje przebicie bariery 10 tys. placówek nad Wisłą.