Taylor Swift wystąpi w Warszawie podczas trzech koncertów zaplanowanych na 1-3 sierpnia 2024 na stadionie PGE Narodowym. Niektórzy fani tzw. swifties, ustawiali się w kolejkę od wczesnych godzin porannych, aby znaleźć się jak najbliżej sceny.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nietypowa akcja marketingowa sklepów Aldi
Sieć sklepów Aldi zdecydowała się na niecodzienną akcję promocją, w której to rozdawali paczki z przekąskami i napojami dla czekających fanów. W paczce można było znaleźć m.in. wafle maślane, orzeszki, czy też wodę. Konto fanów Taylor Swift napisało na portalu X podziękowania wraz ze zdjęciem wspomnianej paczki z przekąskami.
Ta akcja nie spotkała się z przychylnością ze strony internautów. Pod postem z podziękowaniami wielu użytkowników nie pozostawiło suchej nitki na niemieckiej sieci oraz fanach artystki. Najwięcej polubień zebrał komentarz działacza społecznego Patryka Spalińskiego, który napisał: "Byście to oddali jakiemuś bezdomnemu, których w Warszawie można spotkać na każdym kroku. Absolutna żenada. Jedyną taryfą ulgową tego egoizmu mógłby być wiek i mam nadzieję, że tak właśnie jest".
Były poseł z PiS Przemysław Czarnecki również skomentował post fanów Taylor Swift.
Czy naprawdę fani tego, czy innego artysty, których stać na wydawanie setek i tysięcy złotych na bilet, zasługują na takie wsparcie? Ja rozumiem akcję marketingową (jak widać po moim wpisie zasięgowo — skuteczną), ale naprawdę są tysiące osób realnie potrzebujących. Dzieci z domów dziecka, bezdomni, zwierzęta w schronisku - czytamy.
Przypomnijmy, że ceny biletów na koncert wahały się od 199 zł do nawet 2 tys. zł. W przypadku odsprzedaży ceny dochodziło do nawet 17,5 tys. zł - podawał "Business Insider Polska".
W podobnym tonie można było znaleźć wiele komentarzy. "Stać ich na bilety za kilkaset złotych na koncert, a czekają na jedzenie za darmo" - czytamy. Sporo osób pisało, że więcej do sklepu Aldi nie pójdzie. "Słabe zagranie ze strony Aldi. W Polsce są ludzie w potrzebie i nie należą do nich swifciary" - czytamy w kolejnej odpowiedzi pod postem.
Mimo to część komentarzy była pozytywna. "To jest bardzo dobry marketingowy ruch. Lidl i Biedronka mogliby się od nich uczyć" - głosi jedna z odpowiedzi pod wpisem. "Mega dobry ruch marketingowy. RTM (Real Time Marketing - marketing czasu rzeczywistego - dop. red.) idealny!" - czytamy.