Tesla wykonała przełomowy krok w swojej działalności. Firma prowadzona przez Elona Muska od początku swojego istnienia traktowała inwestycję w reklamę po macoszemu. Do czasu. Czołowy producent aut elektrycznych wyemitował pierwszą reklamę w historii swojej firmy.
Tesla opublikowała swój pierwszy spot reklamowy
Trwający prawie dwie minuty spot został opublikowany na Twitterze na kanale Tesla Asia. "Felicia z Singapuru, matka dwójki dzieci i kierownik działu w branży finansowej, opowiada o swoich doświadczeniach jako właścicielki Modelu 3. Opisuje, co ją zainteresowało w jej samochodzie i dlaczego go lubi. Skupiono się - oczywiście całkowicie bezkrytycznie - na tematach bezpieczeństwa, łączności i zerowej emisji" - opisuje klip "Rzeczpospolita".
Wideo zostało wyświetlone ponad 800 tys. razy. Niewykluczone, że powstaną kolejne nagrania. - Spróbujemy trochę reklamy i zobaczymy, jak to pójdzie - ogłosił Musk w ubiegłym tygodniu. To o tyle zaskakujące, że w 2019 r. lider Tesli napisał na Twitterze, że "nienawidzi reklam", a pieniądze, które w innej firmie motoryzacyjnej trafiłyby do budżetu promocyjnego, jego koncern samochodowy wykorzystuje, aby sprawić, że "produkt będzie świetny".
W ostatnich tygodniach Tesla przygotowała strategię, która ma sprawić, że produkcja samochodów będzie znacznie tańsza. Inwestorzy firmy wręcz zacierają ręce i wierzą, że koncernowi uda się obniżyć cenę samochodu elektrycznego do wysokości poniżej 30 tys. dolarów, co pozwoliłoby firmie złapać oddech i powiększyć udziały na rynku.