Podobnie jak w zeszłym roku główną nagrodę otrzymała "Gazeta Wyborcza", która zdobyła ponad 11,6 mln pkt. Na drugim miejscu uplasował się portal OLX.
W kategorii portali internetowych zdecydowanie zwyciężyła Wirtualna Polska, która zdobyła 2,6 mln punktów. Drugi był Onet - 1,93 mln pkt.
Badanie Top Marka 2020 objęło aż 500 marek z 50 branż. 13. edycja raportu uwzględniła materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych.
Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu "Press" oraz autora metodologii – Press-Service Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 roku.
Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. W roku 2013 badanie poszerzono o materiały z internetu, a dwa lata później o wzmianki z serwisów społecznościowych.