Artykuł sponsorowany
Pandemia wymusiła zmiany w wielu sektorach, najbardziej jednak widoczne były w commerce oraz w bankowości. Obostrzenia wprowadzone przez rząd zmusiły firmy do szybkiej reakcji i natychmiastowej zmiany strategii poprzez przeniesienie całkowicie na czas lockdownu sprzedaży do internetu i kanału mobile. Również sektor finansowy nie mógł pozwolić sobie na przestój i musiał szybko zareagować, dostosowując swoje aplikacje i strony do nowej rzeczywistości. Dzięki temu powstało i zostało wdrożone wiele nowoczesnych rozwiązań, funkcjonalności i udogodnień, o których wcześniej firmy często nawet nie myślały.
To między innymi o tym opowiadać będą prelegenci na najbliższej edycji konferencji MTC.
Rewolucje branży commerce?
Podczas #zostańwdomu miliony Polaków z łatwością robiło zakupy online. Z dnia na dzień okazało się, że sprzedaż internetowa jest dostępna, możliwa do wdrożenia i co najważniejsze, zrozumiała nawet dla początkujących. O tym, dlaczego okazało się to możliwe, opowie Robert Paszkiewicz z OVH.
Doskonale do panującej sytuacji wpasowała się firma InPost, która kilka miesięcy wcześniej wprowadziła w swojej aplikacji możliwość zdalnego otwierania paczkomatu bez konieczności dotykania panelu. Wojciech Kułaga i Maciej Wojtowicz z firmy InPost opowiedzą właśnie o tworzeniu tej kultowej już aplikacji z perspektywy developmentu i promowania. Zdradzą przepis, jak udało się im pozyskać ponad 4 miliony użytkowników.
Podczas Dnia Commerce nie zabraknie oczywiście wystąpienia Złotego Sponsora całego wydarzenia. Artur Stankiewicz z Orange opowie między innymi o nowej rzeczywistości post-COVID i dlaczego włączenie aplikacji mobilnych w strategię sprzedaży w obecnych czasach jest przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.
Podczas pierwszego dnia konferencji, który dedykowany jest branży commerce, będą poruszane nie tylko tematy związane z pandemią, ale także i trendami na przyszłość. Jakub Chmielniak z Lethe przedstawi najskuteczniejsze działania w e-commerce na 2021 rok oraz pokaże, co firmy muszą zrobić, żeby dogonić globalnych graczy. W jaki sposób lepiej angażować i monetyzować użytkowników zaprezentuje Emil Waszkowski z Future Mind w swojej prelekcji pod tytułem ”Przyszłość aplikacji mobilnych retail”. O najnowszych trendach będzie mówił także Michał Szklarski z e-point. Pokaże on jakie możliwości daje nam najnowszy marketplace z aplikacjami mobilnymi Huawei AppGallery.
Marcin Rudzik z Brand Active zaprezentuje jak wdrożyć mCommerce na podstawie rozwiązania SaaS, natomiast Marek Bober z IdoSell pokaże możliwości mobile shopping experience.
Nie zabraknie również tematów związanych z marketingiem. Marcin Pyć z Grupy LTTM pokaże jak wykorzystać influencer marketing w czasie pandemii, zaś Albert Stęclik z firmy Dziadek do orzechów opowie o marketingu poznawczo behawioralnym. Wszystko oczywiście w nawiązaniu do branży commerce i retail.
Bankowość mobilna w dobie lockdownu
Drugi dzień konferencji zostanie poświęcony w całości branży finansowej i bankowej. Rozpocznie go Krzysztof Wojewodzic z Escola, który opowie jak nie popełniać błędów podczas tworzenia aplikacji mobilnej np. banku. Równie ciekawie zapowiada się prelekcja Artura Józefowskigo oraz Jakuba Wyparło z SGB-Banku. Słyszeliście o aplikacji bankowej dla 192 banków, w pełni wykorzystującej mechanizmy PSD2, której aktywacja jest całkowicie zdalna? Podczas prelekcji dowiemy się, jak została zbudowana aplikacja SGB Mobile od podstaw, w iście startup’owym tempie. Również Magdalena Serafin z ING Bank Śląski opowie o doświadczeniach budowania aplikacji, oczekiwaniach i satysfakcji Klientów na przykładzie Moje ING mobile.
Piotr Kozłowski oraz Joanna Konopińska z Symetria UX pokażą jak przenieść “trudną” usługę offline do świata cyfrowego a Agnieszka Księżyk z firmy EDISONDA udowodni, że bankowość biznesowa może być równie użyteczna, jak bankowość indywidualna. O tym, jak pandemia COVID przyspieszyła digitalizację procesów w finansach co najmniej o dekadę i przeniosła je, niemal całkowicie do mobile, opowie Piotr Kardasz z TMS Brokers w swojej prelekcji pod intrygującym tytułem “Wilk nie wyje z Wall Street.”
Również drugiego dnia nie zabraknie tematów związanych z marketingiem. Jak spopularyzować aplikację mobilną banku przy udziale micro influencerów, opowie Robert Sosnowski z Reach a Blogger zaś Tomasz Pasko z NotBoring.agency zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz przekona, dlaczego trzeba się reklamować na Snapchacie i TikToku.
W dniu Banking na monitorach uczestników również zawitają przedstawiciele Orange. Maciej Żulewski i Mariya Ollin opowiedzą jaką metodę płatności wybrać, aby realizować cele biznesowe, zapewniając jak najlepszy user experience w usługach subskrypcyjnych. Na koniec Piotr Korzeniowski z Piwik PRO opowie jak zgodnie z prawem monitorować pełną drogę klienta banku, w tym jego działania w strefach po zalogowaniu.
Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest bardzo różnorodny i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Po opisach prelekcji, które możemy przeczytać na stronie wydarzenia, widać, że każdy będzie mógł wysłuchać interesujących go tematów. Wszystko to w całości on-line już 8 i 9 października! Szczegółowy program wydarzenia oraz więcej informacji o prelegentach znajdują się na stronie wydarzenia: www.2020.mobiletrends.pl/program
Konferencja online!
W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobie Trends Conference będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie! Do wydarzenia pozostały niecałe trzy tygodnie. To ostatnia szansa na dokonanie rejestracji.
Mobile Trends Conference to wydarzenie, podczas którego poznasz najnowsze trendy branży commerce oraz dowiesz się, dokąd zmierza bankowość mobilna. Obejrzyj wystąpienia wyjątkowych ludzi i zainspiruj się ich działaniami!
8-9 października online.
Artykuł sponsorowany