Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiały Prasowe
|
Materiał prasowy SBP

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju

Podziel się:

1 dzień, 20 ekspertów, 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Branża sportu i biznesu po raz trzeci spotka się we Wrocławiu, aby porozmawiać na temat możliwości i kierunków rozwoju sponsoringu sportowego w Polsce. Wśród gości najważniejsi przedstawiciele środowiska.

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju
(materiały partnera)

Już 30 maja w Hotelu Doubletree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, a mianowicie 3. edycja konferencji Sport For Brands.  Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło w stolicy Dolnego Śląska ponad 400 reprezentantów branży - przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych, a także pasjonatów sportu.

Sport For Brands to projekt unikalny nie tylko w kalendarzu SBP, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce. To jedyna konferencja w całości poświęcona zagadnieniom sponsoringowym, podczas której eksperci z całej Polski dzielą się swoim doświadczeniem, wymieniają poglądami i wzajemnie inspirują – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska

Głównym założeniem spotkania jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych, ale również promocja dobrych praktyk czy inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania.

Praktyczna formuła, topowi prelegenci

Podczas 3. edycji konferencji na jednej scenie wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. Będzie to niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, zapoznania się z nowymi trendami, dobrymi praktykami i skutecznymi narzędziami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

Networking i integracja branży sportowo-biznesowej

Wydarzenia Stowarzyszenia Sport Biznes Polska to możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 30 maja we Wrocławiu zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Jak deklarują Organizatorzy, Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy na stronę Stowarzyszenia Sport Biznes Polska: https://sbpolska.pl/sport-for-brands-2023/

Materiał prasowy SBP

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera