Rozwój tego rynku zauważył Mariusz Pujszo, pomysłodawca i organizator Gali Luksusowa Marka Roku, oraz Prezes firmy Luksusowa Marka Roku sp zoo. Podczas której 23 listopada zostały wręczone statuetki luksusowym firmom, usługom i produktom premium na całym świecie.
Luksusowa Marka Roku, to jedyna nagroda tego typu przyznawana na polskim rynku od 10 lat. Jedyne takie wydarzenie w Polsce, które gromadzi liderów biznesowych sektora premium z Polski i z całego świata, a także osobistości ze świata kultury i sztuki. Wyjątkowa okazja do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Statuetki Luksusowej Marki Roku mieli przyjemność odbierać goście z całego świata. Ponadto w tym roku po raz pierwszy wyłonione zostały produkty w kategorii Najwyższa Jakość Roku, której logo gwarantuje Klientom otrzymanie produktu na najwyższym poziomie. Statuetki otrzymały m.in.: Wittchen, Grupa Tubądzin, Grupa Arche, Deutsche Bank, Volvo, Ferrari, Hotel Barriere Le Fouquet’s, Braun, Opax, Euro Holding, Ankol Poland, Ervigo, Ghelamco, MontBlanc, Złota 44, Grimbergen, Hotel Hermitage Elba, Dr Irena Eris, Eva Minge.
Od 10 lat udział w Galach Luksusowa Marka Roku, to nie tylko wykorzystanie emblematu w celach sprzedażowych, ale także prestiż, jaki niesie ze sobą uzyskanie tytułu laureata. Dla firmy, produktu czy usługi, które na Galach otrzymały tę prestiżową statuetkę od razu otwiera się możliwość nawiązania cennych kontaktów z innymi uczestnikami Gali ze świata biznesu, show-biznesu i mediów, których cechą wspólną jest dbałość o detale, jakość i precyzja. Kontakty międzyludzkie i wymiana opinii to nadal najlepsze sposoby na budowanie swoich relacji. Podczas Gali wszyscy laureaci mieli okazję na bezpośrednią promocję swojej firmy, na nawiązanie współpracy i szukanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz nowych możliwości sprzedażowych. Przez cały weekend odbywały się będą Targi Luksusu, na których wystawiały się firmy, które stawiają na najwyższą jakość. Nie zabrakło paneli dyskusyjnych, dotyczące rozwoju sektora dóbr luksusowych, spotkań z laureatami oraz wydarzeń teatralnych - mówi Mariusz Pujszo.
Przyszłość segmentu premium rysuje się w pozytywnych barwach. Sprzyjać ma temu też bogacące się społeczeństwo. Patrząc na młode pokolenie obecnie co trzeci nabywca takich dóbr dzieli się opiniami na ich temat w mediach społecznościowych. A sama sprzedaż produktów luksusowych przez internet w najbliższych latach prawdopodobnie wzrośnie nawet do 40 proc.
Więcej o rynku dóbr luksusowych na luksusowamarkaroku.pl oraz https://www.facebook.com/LuksusowaMarkaRoku/