TVP i Emitel startują z kampanią promującą kanały MUX-8
Kampania TVP i Emitela ruszy 19 marca. Jak poinformowano w komunikacie ma ona na celu zachęcenie widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych do odbioru MUX-8 oraz korzystania z oferty programowej wszystkich multipleksów telewizji naziemnej. W ramach prowadzonych działań przewidziana jest emisja spotów reklamowych i materiałów informacyjnych, jak odbierać darmowe kanały drogą naziemną - podaje portal Wirtualne Media.
Kampania ukierunkowana zostanie przede wszystkim na kibiców sportowych i ma być oparta między innymi na popularności kanału TVP Sport, który na MUX-8 można śledzić w jakości HD. W spotach telewizyjnych emitowanych na antenie TVP wystąpi m.in. dziennikarz i komentator sportowy - Dariusz Szpakowski.
W najbliższych miesiącach stacja TVP Sport będzie transmitowała między innymi mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów, występy reprezentacji Polski w eliminacjach do Mistrzostw Europy w piłce nożnej oraz mecze siatkarskie Ligi Narodów kobiet i mężczyzn.
Nie tylko TVP promuje MUX-8
Pierwszą kampanię promującą MUX-8 Emitel przeprowadził wraz z nadawcami kanałów WP, Metro oraz Zoom TV w maju 2018 r. Obecnie w Polsce działają cztery ogólnopolskie multipleksy, dzięki którym widzowie mogą wybierać z oferty 29 darmowych kanałów telewizyjnych.
Aktualnie ponad 1/3 wszystkich gospodarstw w Polsce korzysta wyłącznie z telewizji naziemnej - podają Wirtualne Media.
MUX-8:
- WP TV – programy lifestylowe, technologiczne, dokumenty oraz programy rozrywkowe;
- TVP Rozrywka – stacja rozrywkowy TVP;
- TVP Sport HD – stacja o tematyce sportowej TVP;
- Nowa TV – stacja uniwersalna o profilu filmowo-rozrywkowym;
- Metro – filmy, seriale kryminalne i programy Discovery;
- Zoom TV – dokumenty, tajemnicze historie, filmy i seriale oraz najlepsze polskie kabarety.