Telewizja Polska pokaże wszystkie mecze tegorocznych mistrzostw Euro 2020. Mecze odbędą się w 12 różnych miastach Europy, m.in. w Rzymie, Londynie, Kopenhadze, Monachium, Bilbao czy Baku.
Spotkania w ramach mistrzostw w piłce nożnej mogą przyciągnąć przed telewizory rekordową publiczność, stąd specjalna oferta dla reklamodawców.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, telewizja będzie mogła pokazać 12 minut reklam w ciągu godziny. Najdroższe będą reklamy emitowane przed, po lub w przerwie meczu.
Najwyżej wyceniany reklamy to te w przerwie meczu Hiszpania - Polska. Za 30 sekund trzeba zapłacić 462 tys. złotych. Nieco tańsze będzie pierwsze spotkanie reprezentacji - 410 tys. zł. W przypadku awansu polskiej drużyny, ceny reklam w przerwach kolejnych meczów będą wyższe.
Ceny reklam w czasie tegorocznych mistrzostw są wyższe niż te obowiązujące w czasie ostatniego mundialu. Wtedy za 30 sekund spotu, emitowanego w czasie najdroższego meczu, trzeba było zapłacić niecałe 400 tys. zł.
Reklamy w czasie sportowych imprez są zwykle znacznie droższe niż te, które telewizja emituje na co dzień. Dla porównania spot nadawany przy popularnym serialu "M jak Miłość" kosztuje 69,7 tys. zł.
Prawa do transmisji Euro 2020 Telewizja Polska kupiła cztery lata temu. Kosztowały kilkadziesiąt milionów złotych, dokładna kwota jest objęta tajemnicą handlową.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl