Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez I'GS In Good Strategy

Twoja indywidualna strategia wchodzenia na rynek Franczyzy, jakbyś był Startupem – Czy to możliwe?

Podziel się:

Mało kto pomyśli, że franczyza to doświadczenie emocjonalne. A te emocje bezpośrednio wpływają na sposób prowadzenia biznesu przez franczyzobiorców. Mindset wpływa na efektywność operacyjną. Tak naprawdę, to sposób myślenia robi różnicę dla Twoich rezultatów.

Twoja indywidualna strategia wchodzenia na rynek Franczyzy, jakbyś był Startupem – Czy to możliwe?
(materiały partnera)

Ale dlaczego? - Bo franczyza jest przede wszystkim o ludziach. - Zarządzanie nie jest o kierowaniu ludźmi, a o (za)angażowaniu, a obsługa klienta nie jest o transakcjach, a o doświadczeniu i #PeopleConnections. Podobnie zarządzanie franczyzą jest o uruchamianiu w ludziach poczucia, że to to oni są Factor X, tak żeby chcieli z pasją to poczuć, zaangażować serce i zrobić wynik.

Dobranie do siebie pasującej franczyzy

Mówimy, że aby dobrze wybrać dla siebie franczyzę, skutecznie w niej funkcjonować i zwiększać skalę swojego biznesu, warto zaangażować się w 5 etapowy proces: (1) Przygotowanie (2) Zrozumienie (3) Wybór (4) Rozwój (5) Egzekucja

ETAP 1 - PRZYGOTOWANIE

Zmapowanie Twoich konkurencyjnych przewag i przygotowanie Twojej osobistej strategii The Startup Of You.

ETAP 2 - ZROZUMIENIE

Zrozumienie rynku franczyzy, poznanie propozycji wartości różnych sieci franczyzowych i wybranie takiej sieci, która pomoże Ci konkurować na naszym lokalnym rynku.

ETAP 3 - WYBÓR

Zadawanie dobrych pytań - nie tylko "ile na tym zarobię", ale przede wszystkim o to, jak jest poukładany biznes i czy organizacja sieci jest dojrzała.

ETAP 4 - ROZWÓJ

Ścieżka rozwoju Twojej przedsiębiorczości - co dalej, gdy już jesteś w sieci? Jak tym pokierować? Jak zaplanować ścieżkę, aby monetyzować działania przedsiębiorcze?

ETAP 5 - EGZEKUCJA

Co i jak egzekwować od Franczyzodawcy, żeby z powodzeniem prowadzić własny biznes na licencji i na nim zarabiać?

Zobacz także: Greenpact - rozmowa z Filipem Bittnerem

Jak zweryfikować Franczyzodawcę w procesie wyboru sieci?

Tworzenie udanego środowiska współpracy między partnerami we franczyzie to fundament trwalej sieci franczyzowej. Organizacje, które wierzą w skupienie na człowieku (human-centered) i wspierają osobistą realizację, autonomię i przedsiębiorczość franczyzobiorcy, najlepiej poradzą sobie z wyzwaniami rosnącej sieci.

Nie każda Franczyza umożliwi Ci spełnienie Twoich ambicji, purpose i celów finansowych. Budowanie i prowadzenie dobrej franczyzy jest trudne. Na rynku franczyzy sporo jednak nieświadomości i niedojrzałości organizacyjnej…- A tymczasem źródła trwałych wyników firm tkwią we wnętrzu firmy i są przewidywalne. A we franczyzie to rozwój Człowieka jest głównym czynnikiem tworzenia wartości i główną składową tzw. wewnętrznej gry strategicznej.

Bycie Franczyzobiorcą to Przedsiębiorczy Lifestyle

(1)Tylko 4% firm przechodzi z fazy startupu do scaleupu (czyli rośnie 20% rok do roku, przynajmniej 4 lata z rzędu).

(2) Tylko 9% firm rośnie zyskownie.

Jak wybrać dla siebie dobrą franczyzę, aby się rozwijać przedsiębiorczo, spełniać się po ludzku, budować markę osobistą lokalnego przedsiębiorcy i jako biznes rosnąć zyskownie? Na to pytanie odpowiemy w nowym cyklu Webinarium My Franchise 2.0. Jak wybrać dla siebie dobrą franczyzę.

Ten nowy cykl do część projektu Franczyza 2.0. - Podchodzimy z drugiej strony i zaadresujemy mocniej perspektywę, potrzeby i doświadczenia Franczyzobiorcy. - W ekosystemie Franczyza 2.0 będziemy teraz pomagać Kandydatom na Franczyzobiorców dobrze zrozumieć, wybrać i dopasować dla siebie franczyzę.... A potem rozwijać się przedsiębiorczo.

Premierowy odcinek zatytułowaliśmy My Franchisee Journey: Moja Podróż Franczyzobiorcy. Gośćmi pierwszego odcinka z cyklu będą przedstawiciele różnych Ról rynkowych i głosów w ekosystemie.

Wraz z Monika Ferreira Founding Partner i Doradcą Strategicznym I'GS In Good Strategy Franczyza 2.0 w studio zasiądą:

Wojciech Kiestrzyń, CEO Sklepy Komfort S.A.

Orest Zahrodskyy, CEO Lviv Croissants Polska

Robert Wieckowski, Franczyzobiorca New York Pizza Department

Dorota Rymaszewska, CEO hiPets

Jolanta Szczygielska, Dyrektor Rozwoju ENATA BREAD, Gorąco Polecam. Smaki z piekarni

Więcej o tym, posłuchaj w środę 18 października o godz. 19.00 w Webinarium na money.pl

Materiał sponsorowany przez I'GS In Good Strategy

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl