Według informacji "Pulsu Biznesu", Link4 i PKN Orlen prowadzą zaawansowane rozmowy o współpracy. Chodzi o sprzedaż produktów ubezpieczeniowych klientom koncernu paliwowego, zwłaszcza uczestnikom programu lojalnościowego Vitay.
Przed uruchomieniem oferty konieczne będzie powołanie przez Orlen spółki celowej do realizacji nowego projektu. Rada nadzorcza koncernu może się tym zająć 20 grudnia - wynika z informacji dziennika.
Zobacz także: Dlaczego cena ropy nie zawsze wpływa na cenę paliwa. Wyjaśnia główny ekonomista PKN Orlen
Gazecie nie udało się jednak uzyskać żadnych szczegółów dotyczących współpracy. Link4 sprawy nie skomentował, z kolei biuro prasowe PKN Orlen odpowiedziało, że "na tym etapie jest za wcześnie, aby mówić o jakiejkolwiek współpracy".
Zobacz także: PKN Orlen zaangażuje się w restrukturyzację Ruchu
Link4 współpracuje już z siecią stacji paliw Moya. Klienci na stacjach informowani są o możliwości wysłania SMS-a do ubezpieczyciela z numerem konkretnej stacji, mogą też podać swój numer telefonu sprzedawcy. Potem dzwonią do nich przedstawiciele Link4, a jeśli ubezpieczenie zostanie kupione, to klient otrzymuje specjalne bony paliwowe - opisuje ten model dziennik, dodając, że może zostać on też wykorzystany również na stacjach Orlenu, jeśli dojdzie do współpracy ubezpieczyciela z tym koncernem paliwowym.
Orlen pięć lat temu testował współpracę z Uniqą. Sprzedaż polis komunikacyjnych OC była dokonywana wtedy za pomocą automatów, przypomina dziennik.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl