Dostanie się więc przede wszystkim tym, którzy reklamują swoją działalność niezgodnie z zasadami przyjętymi przez Koalicję na rzecz lepszych reklam, której Google jest członkiem.
Jak podaje portal techcrunch, jeśli Chrome znajdzie na danej stronie choć jedną reklamę, która nie spełnia standardów, to zablokuje nie tylko ją, ale też wszystkie inne w danym serwisie - nawet jeśli nie były natarczywe.
Problemów nie będą miały natomiast te strony, na których reklamy są mało inwazyjne i irytujące. - bo tych przeglądarka Google'a blokować nie będzie.
Amerykański gigant zapowiadał wprowadzenie algorytmu blokującego reklamy już wiosną tego roku, ale teraz podał dokładną dokładną datę, kiedy to się stanie.
Wydaje się, że dla Polaków to szczególnie dobra informacja, bo reklamy blokujemy tak często, jak żaden inny naród.Jak pisaliśmy w sierpniu, w naszym kraju blokowana jest prawie połowa reklam internetowych.