Na nową formę publikacji katalogu sieci IKEA zwraca uwagę portal wirtualnemedia.pl. Zamiast 286 stron gazetki promocyjnej, klienci mogą zapoznać się z ofertą sklepów za sprawą trwającego 3 godziny i 41 nagrania audio.
Katalog w formie audiobooka znaleźć można na stronie internetowej IKEA, a także na platformach Audiobooks.com, Spotify i YouTube.
Lektor przedstawia słuchającym każdą stronę katalogu. Opisuje poszczególne elementy zawartych na nich produktów, a także ich ceny i zdjęcia.
Nagranie audio dzieli się na rozdziały, a każdy dotyczy innego mebla. Oprócz tego w każdym z nich klient znajdzie również wskazówki dotyczące wyposażenia, czy dekoracji.
A czy klienci w Polsce wkrótce się doczekają katalogu w formie podcastu? Zapytaliśmy o to biuro prasowe sieci IKEA, a na odpowiedź czekamy.
O tym, że katalog przestanie się ukazywać w formie papierowej, IKEA zapowiedziała już w grudniu 2020 roku. Sieć podkreślała, że choć finalnie decyzję o rezygnacji przyspieszyła pandemia koronawirusa, to jednak zarząd firmy debatował nad takim krokiem od dłuższego czasu.