Przyczyną sytuacji miało być przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie. Tyle teorii. W praktyce wszyscy pokrzywdzeni otrzymają proporcjonalnie niższe rozliczenie na rachunku zwieńczającym miesiąc.
"Rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły wczoraj korzystać z naszej oferty, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie obejmowało usług niedostępnych w dniu awarii" - obiecuje Vectra i przeprasza za awarię.
"Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z awarią tego typu" - wskazują przedstawiciele firmy.
Problemy Vectry zaczęły się w czwartek przed godz. 11.00. W ciągu kilku kwadransów do serwisu downdetector napłynęły tysiące zgłoszeń od użytkowników skarżących się po prostu na brak dostępu do internetu. Restartowanie modemów nie pomagało rozwiązać problemu - informował portal dobreprogramy.pl.
"W tej chwili, w trosce o najwyższą o jakość naszych usług, nasi eksperci intensywnie pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości" - zapowiadają przedstawiciele dostawcy.