Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Mateusz Madejski
|
aktualizacja

Victoria's Secret ma kłopoty. Zamknie 53 sklepy

13
Podziel się:

Jedna z najsłynniejszych firm, produkujących kobiecą bieliznę, ma coraz większe kłopoty. Dla młodych klientów, produkty marki są zbyt wyzywające, a zdaniem analityków, firma zbyt wolno wdraża zmiany. Sprzedaż więc spada i trzeba zamykać kolejne sklepy.

"Wyzywająca" bielizna nie trafia w gusta millennialsów
"Wyzywająca" bielizna nie trafia w gusta millennialsów (Wikimedia Commons CC BY, WestPort/CC BY-SA 3.0)

Victoria's Secret ma w tym roku zamknąć na całym świecie aż 53 sklepy. W zeszłym roku sieć zamknęła tymczasem już 30 swoich placówek.

Mało tego, amerykańskie media informują, że marka nie będzie już relacjonowała pokazów w telewizji, podczas których produkty firmy pokazywały słynne "Aniołki Victoria's Secret". Tymczasem transmisje przez lata budowały wizerunek Victoria's Secret jako luksusowego producenta bielizny, w której chodzą znane modelki czy celebrytki.

Jednak popularność pokazów w ostatnich latach zaczęła mocno spadać. Jeszcze w 2013 r. relacje z pokazu gromadziły przed telewizorami ok. 10 mln widzów. W 2018 r. oglądały je już tylko 3 miliony.

Natomiast giełdowa wycena Limited Brands, właściciela marki Victoria's Secret, spadła o połowę w ciągu ostatnich pięciu lat.

Zobacz także: Gwiazda zaskoczyła wszystkich. Zobacz nagranie z czerwonego dywanu. Obejrzyj wideo:

Czemu luksusowa marka tak traci klientów i fanów w ostatnich latach? Eksperci i giełdowi analitycy winią atmosferę na zachodnich rynkach po skandalach związanych z wykorzystywaniem seksualnym oraz akcją #MeToo. Uważają, że teraz młodzi klienci stawiają na producentów bielizny, którzy nie mają w ofercie tak wyzywających produktów - jak na przykład American Eagle Outfitters czy Aerie.

Eksperci, jak na przykład cytowany przez CNN Paul Lejuez z Citigroup, uważają, że firma powinna wyjść na przeciw potrzebom młodych ludzi - i promować bardziej komfortową bieliznę, a niekoniecznie tą wyzywającą.

- Oczywiście nie będzie to łatwe. Trudno będzie się zwrócić ku kolejnym klientom, nie tracąc już tych obecnych. Ale pewne zmiany w polityce firmy są niezbędne - uważa Lejuez.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(13)
WYRÓŻNIONE
karma
5 lata temu
nie wyzywajace tylko po prostu brzydkie i drogie, ostatnie pokazy prezentowaly niewiadomo co, linia pink to dramat niemajacy wiele wspolnego z bielizna , jakoscia tez nie grzesza - podobna bielizne o takiej samej jakosci mozna kupic w innych sklepach za polowe ceny wiec po co przeplacac , poza tym odparzac sobie tylek w poliestrach moge za pare zloty a nie dziesiatki dolarow
Maga
5 lata temu
Ceny z kosmosu
Bdid
5 lata temu
Mam jedną koszulke satynowa od nich. Ładna, ale taka sama jakość można dostać za 1/10 ceny
NAJNOWSZE KOMENTARZE (13)
nipple
5 lata temu
Ekskluzywna bielizna V.C???? Ktoś na głowę upadł... zwykła sieciowka bieda nastolatki się tam zaopatrują...jakość niezdrowa i sztuczna...
Hrabia
5 lata temu
Bielizna jest piękna ale kupuje ja tylko jak jestem za granica W Polsce są stare serie
Maria
5 lata temu
Przecież ta bieluzna jest po prostu brzydka !
Komar
5 lata temu
Coraz więcej "inaczej zorientowanych" świat chyli się ku upadkowi. Notmalność przestaje być w cenie.
erotoman
5 lata temu
jakiś przykład? (foto)