Nowe logo niemieckiego koncernu zostało już odsłonięte na szczycie centrali koncernu w Wolfsburgu. Jednocześnie premierę miał pierwszy model elektrycznego auta ID.3. To podwójne działanie ma symboliczny charakter. Pokazuje, że Volkswagen jest gotów rozpocząć nową erę trzy lata po tzw. dieselgate i zostać liderem światowego rynku aut elektrycznych dzięki sukcesowi ID.3, mającego stać się trendsetterem i powtórzyć sukces "garbusa" – pisze "Puls Biznesu".
Prezes Herbert Diess powiedział, że "ten wieczór to dla Volkswagena decydujący moment".
- ID.3 ma spowodować, że elektryczne auto z niszowego produktu stanie się produktem popularnym, dostępnym dla wszystkich - dodał.
Diess ma nadzieję, że prawie 50 proc. sprzedaży grupy Volkswagen w Europie i Chinach w perspektywie 10 lat będą stanowić auta elektryczne.
Z kolei nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii "Transform 2025+". W kolejnym kroku marka przygotowuje się do wdrożenia segmentu obejmującego elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń.
Volkswagen stworzy pięć samochodów elektrycznych
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl