GARM to organizacja powstała w 2019 roku z inicjatywy WFA (World Federation of Advertisers), która za cel obrała walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie oraz możliwością ich monetyzowania za pośrednictwem reklam. The Global Alliance for Responsible Media to wyjątkowy projekt, który z powodzeniem jednoczy siłę i wiedzę wydawców, agencji mediowych, dostawców oraz krajowych partnerów – każdy ze stowarzyszonych podmiotów odgrywa kluczową rolę we wspólnych działaniach na rzecz priorytetyzacji bezpieczeństwa w Internecie.
Do największych globalnych członków zrzeszonych w ramach GARM należą dziś takie marki jak Adidas, Microsoft, Havas Media czy LinkedIn. RTB House zasili to prestiżowe grono swoją ekspertyzą z dziedziny ochrony prywatności oraz reklamowych rozwiązań cookieless, opartych na algorytmach Deep Learning. Firma dołączy do specjalnej grupy projektowej skoncentrowanej na kluczowych zagadnieniach dotyczących odpowiedzialności i bezpieczeństwa w sieci, takich jak:
- Stworzenie wspólnej definicji GARM dot. szkodliwych treści
- Opracowanie standardów raportowania GARM dot. szkodliwych treści
- Opieka i niezależny nadzór nad kwestiami działań dot. bezpieczeństwa marki, prowadzenia integracji oraz raportowania
- Opracowanie narzędzi pozwalających na lepsze zarządzanie treściami sąsiadującymi z reklamami marki
Jako RTB House mamy obowiązek chronić zarówno marki, jak i użytkowników przed szkodliwymi treściami, zapewniając reklamodawcom najskuteczniejsze rozwiązania w zakresie brand safety. Dlatego z dumą dołączamy do zaszczytnego grona członków GARM, aby wspólnie podjąć wyzwanie nad opracowaniem spójnych i przejrzystych wytycznych reklamy online. Dla naszej firmy to kolejny krok w celu zrealizowania misji dbałości o bezpieczeństwo marki w Internecie – mówi Andrzej Surkont, dyrektor działu Global Inventory Partnerships w RTB House.
Jesteśmy szczęśliwi z dołączenia RTB House do naszego rosnącego grona liderów sfery digital, którzy wspólnie podjęli walkę o stworzenie sprawiedliwszego i bardziej odpowiedzialnego krajobrazu mediów cyfrowych. RTB House, jako firma stawiająca na bezpieczeństwo marek i autorzy nowoczesnej technologii świetnie współgrającej z podjętymi przez GARM wyzwaniami, to cenny partner w dalszym rozwoju naszej strategii bezpieczeństwa marek w sieci – dodaje Rob Rakowitz, Initiative Lead, GARM
Oprócz dołączenia do globalnej inicjatywy GARM, w 2021 r. RTB House zdobyło również certyfikat TAG (Trustworthy Accountability Group), jednocześnie spełniając wszystkie wymagania organizacji dotyczące certyfikacji w zakresie przeciwdziałania nieuczciwym praktykom. Tym samym algorytmy narzędzi RTB House są zgodne z najwyższymi standardami branżowymi w zakresie monitorowania, wykrywania i blokowania nieprawidłowego ruchu.
Informacja prasowa: RTB House