Gaming to już nie tylko rozrywka, to nasza codzienność. Gry wideo stały się integralną częścią życia wielu osób. Z tego właśnie powodu WE!RE Fantasy oraz Purr Media, dwie firmy od lat działające w tej branży organizują konferencję WE ARE GAMERS poświęconą gaming marketingowi, która odbędzie się 18 października w warszawskim centrum konferencyjnym WEST GATE. Bezpłatny udział w wydarzeniu ma na celu dostarczenie solidnej dawki wiedzy merytorycznej i umożliwienie poznania najnowszych trendów i wymiany doświadczeń jak najszerszemu gronu słuchaczy. To niepowtarzalna okazja, aby poszerzyć swoje horyzonty, zdobyć praktyczne umiejętności i nawiązać cenne kontakty w świecie gier i esportu.
WE ARE GAMERS - Konferencja o Gaming Marketingu
Konferencja WE ARE GAMERS będzie okazją, by dowiedzieć się, jak skutecznie walczyć ze stereotypami w postrzeganiu rynku gier i graczy oraz co jest kluczowe dla planowania kampanii marketingowych. Konferencja skupi się na różnych aspektach gaming marketingu, eksplorując zarówno istniejące, jak i rozwijające się trendy w tej dziedzinie. Pełna agenda konferencji dostępna jest na stronie https://wearegamers.pl.
Rola gaming marketingu nieustannie rośnie, a jego możliwości są jedynie ograniczone przez kreatywność. Kiedy działania marketingowe są dopasowane do potrzeb graczy, korespondują z ich pasjami i uzupełniają to, czego potrzebują, marki często zyskują wyjątkowo lojalną grupę fanów. Dlatego też warto być na bieżąco z trendami, aby mieć strategiczne możliwości rozwoju swojej marki w dynamicznym świecie gamingu - Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy
Gry jak żadne inne medium kształtują zachowania społeczne i konsumenckie młodego pokolenia. Pokolenia, które w nie tak odległej przyszłości wejdzie w dorosłe życie z nowym wzorem wartości. Pytanie, czy rynek jest na to gotowy? Czy zna ten nowy wzór zachowań? Czy globalne i lokalne marki mają świadomość nieuchronnie nadciągających zmian i potencjalnej nieadekwatności dotychczasowych wartości, jakie stoją za marką, strategią komunikacji, strategią marketingową czy modelem sprzedażowym? A może rynek, a przynajmniej znaczna jego część wciąż woli tkwić w błogiej nieświadomości i ignorancji wobec segmentu rynku przynoszącego globalnie ponad 190 mld dolarów rocznie? Może wciąż woli mylić gaming z e-sportem czy bezkrytycznie reagować na takie buzzwordy jak metaverse? - Michał Bobrowski, General Manager, PURR Media.
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się między innymi osoby, które na co dzień doradzają markom, jak czerpać z gamingu korzyści komunikacyjne oraz praktycy, przedstawiciele marek, które w tej społeczności działają z sukcesami od lat oraz liderzy, którzy tworzą ten ekosystem i jego możliwości. Gośćmi specjalnymi konferencji będzie między innymi Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski.
Patronat honorowy nad konferencją objął IAB Polska, a jej partnerem jest DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ uczestniczący w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych. Patronat medialny konferencji sprawują NowyMarketing, Radio KAMPUS oraz sprawny marketing. Partnerem konferencji jest kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, która specjalizuje się m.in. w zakresie prawa mediów elektronicznych, prawa reklamy, a także doradza przedstawicielom branży gamingowej oraz e-sportu.
Konferencja "WE ARE GAMERS" skierowana jest przede wszystkim do marketerów, specjalistów ds. komunikacji i brand managerów, poszukujących innowacyjnych sposobów promocji swoich marek w środowisku gamingu. Serdecznie zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu, a także wszystkich, którzy chcieliby zgłębić tajemnice tego fascynującego świata.
Gdzie i kiedy?
Data i godzina: 18 października 2023
Miejsce: Centrum Konferencyjne WEST GATE, Budynek BRAMA ZACHODNIA – poziom 0,
Aleje Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa
Bezpłatna rejestracja: https://wearegamers.pl
Materiał sponsorowany przez WE!RE Fantasy