Wizerunek, strategia, visual merchandising, trendy, influencer marketing, omnichannel – to tylko kilka z wielu tematów prezentowanych podczas tegorocznej edycji 100% Retail & Fashion, która odbędzie się 19-20 Października w Grand Sofitel Hotel w Sopocie.
Już po raz czwarty do Sopotu przyjadą specjaliści z branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case study z rynku. Poruszane tematy dotyczą szeroko rozumianego zarządzania marką fashion - od wizerunku po narzędzia wspierające sprzedaż.
– W nadchodzącej edycji skupimy się na tematach, o których często słyszymy w branży i problemach, które dotyczą profesjonalistów w kontekście pracy z marką modową – mówi Arieta Prusak, organizatorka konferencji. Dlatego w tym roku będzie mowa m.in o efektywnych kampaniach z wykorzystaniem influencerów (Lettly), kluczowej roli analizy danych w obszarach e-commerce (Deni Cler Milano), dlaczego internet sięga po kampanie reklamowe w offline'ie (Answear.com), czy omnichannel jest konieczny (Fast White Cat), oraz jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu (Solar). Nie zabraknie również tematyki dotyczącej fotografii (Maria Eriksson) i wizerunku w sesjach zdjęciowych (Rilke Philosophy), czy identyfikacji i tożsamości marek z tego sektora. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były gotowymi rozwiązaniami do wprowadzenia, także dla średnich i małych firm, które nie mają wielkich budżetów marketingowych, a poszukują skutecznych narzędzi promocji - dodaje Arieta Prusak.
Jak deklarują organizatorzy 100% Retail & Fashion to nie tylko prelekcje. To również ogromna szansa, aby w kameralnej atmosferze poznać swoich potencjalnych partnerów, czy klientów i wymienić kontakty biznesowe. Podczas pierwszego dnia konferencji organizowana jest profesjonalna sesja networkingowa prowadzona przez wykwalifikowanego trenera, a wieczorem organizatorzy zapraszają wszystkich uczestników na spotkanie integracyjne do sopockiego klubu tuż przy samej plaży.
Bilety na tegoroczne wydarzenie można kupić na stronie konferencji http://retailandfashion.pl/. Do końca sierpnia trwa specjalna promocja - early bird ticket - za wcześniejszą rejestrację na wydarzenie.
Więcej informacji na:
Facebook : https://web.facebook.com/retailandfashion/
Instagram : https://www.instagram.com/retailandfashion/
O 100% Retail & Fashion: Konferencja 100% Retail&Fashion to jedyny convent marketingowy marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych w Polsce. Od 2013 roku organizatorzy zapewniają uczestnictwo w spotkaniach o ściśle sprofilowanej tematyce marketingu odzieżowego, dzięki czemu event jest interesujący zarówno dla małych i średnich firm jak i sieciowych marek. Od początku swojego istnienia konferencja ściśle związana z Sopotem - miastem kojarzonym nie tylko z wypoczynkiem, ale również z biznesem, sztuką i modą.
Informacja prasowa