Self-Leadership
- Awansowałem z kierownika małego zespołu na szefa działu obejmującego całą centralną i wschodnią Europę. To naprawdę możliwe.
- Podniosłam samoświadomość i jestem bardziej pewna siebie. Dzięki temu stworzyłam nowe stanowisko dla siebie z aprobatą firmy.
Co-leadership
- Ominąłem poważną rafę w relacji z szefem, co zapobiegło utracie pracy. Co więcej... awansowałem!
- W końcu potrafię budować długofalowe i owocne relacje z pracownikami
Team Leadership
- Mój zespół zmienił się nie do poznania... A oni twierdzą że to ja się zmieniłem!
- Znam i rozumiem emocje towarzyszące pracy w moim zespole. Pracujemy efektywniej!
Organizational Leadership
- Dokonałem poważnych zmian w moim departamencie. Wyniki przeszły wszelkie oczekiwania
- Mam znacznie szerszą świadomość organizacji jako systemu. Wiem, jak budować w niej synergię.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.