,,Premiera gamy autorskich produktów i otwarcie się firmy na nowe kategorie wpisują się w rosnący segment napojów na bazie roślin i konsumencką potrzebę rozszerzania i urozmaicania diety poprzez zwiększenie spożycia produktów roślinnych" - czytamy w komunikacie.
Coca-Cola chce przestać kojarzyć się ze słodkimi i niezdrowymi napojami. Podała w komunikacie, że konsekwentnie i systematycznie realizuje strategię Total Beverages Company, zakładającą m.in. zwiększenie w ofercie udziału innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowanie półki napojów niegazowanych. AdeZ to - w ocenie koncernu - optymalny wybór dla osób, które w trosce o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych.
Co zatem znajdziemy w składzie AdeZ? Napoje powstają na bazie m.in.: ryżu, owsa, soi, kokosów czy migdałów. W składzie nie zawierają także cukrów, poza tymi naturalnie występującymi w owocach oraz stewią.
- Coca-Cola bardzo uważnie wsłuchuje się w dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Od dziesięcioleci oferujemy produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumentów - komentuje dyrektorka ds. marketingu w Coca-Cola Poland Services Paola Sandoval.
Zobacz też: * *Mała firma z Mazowsza konkuruje z amerykańskimi gigantami. Polacy rzucili wyzwanie Coca-Coli
I dodaje: - Wprowadzenie na rynek marki AdeZ to odpowiedź na zainteresowanie zdrowszymi przekąskami oraz coraz mocniej zarysowujący się trend skupiony wokół diety roślinnej. Konsumenci potrzebują napojów funkcjonalnych, które dodatkowo świetnie smakują. Dlatego oferowanie większego wyboru zgodnego z upodobaniami i preferowanym stylem życia jest dobre zarówno dla naszych konsumentów, jak i dla rozwoju naszej działalności biznesowej
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl