Adidas szykuje się do sprzedaży trzech marek: TaylorMade, Adams i Ashworth, które stanowią około 60 proc. golfowego biznesu koncernu. Niemiecki gigant przejął TaylorMade w 1997 roku, Adams w 2008, a Ashworth cztery lata później.
W Stanach Zjednoczonych, które dla biznesu związanego z golfem stanowią połowę światowego rynku, maleje popularność tego sportu.
W 2015 roku sprzedaż akcesoriów do gry w golfa, firmowanych przez marki należące do Adidasa, spadła o 13 proc. i wyniosła 1,04 mld USD, co stanowiło ok. 5,3 proc. całkowitej sprzedaży niemieckiej firmy.
Nie licząc tego spadku, spółka odnotowała dobre kwartalne wyniki związane ze swoimi kluczowymi produktami - ubraniami i obuwiem, które przypisywane są udanej strategii marketingowej polegającej na nawiązaniu współpracy z gwiazdami, m. in. z Kanye Westem.