Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Bereźnicki
|

Agnieszka Kosik na czele polskiego oddziału Facebooka. Przechodzi z branży reklamowej

27
Podziel się:

Warszawskim biurem Facebooka, które zarządza działalnością spółki w 26 krajach Europy Środkowo-Wschodniej nadal będzie kierować Robert Bednarski.

Agnieszka Kosik będzie zarządzała rozwojem działalności firmy w Polsce
Agnieszka Kosik będzie zarządzała rozwojem działalności firmy w Polsce

Polskim oddziałem Facebooka pokieruje Agnieszka Kosik, była szefowa domu mediowego MediaCom. Obejmie nowo utworzone stanowisko head of Poland. Facebook deklaruje, że ta nominacja jest "jasnym dowodem" jego silnego zaangażowania w Polsce.

Agnieszka Kosik będzie zarządzała rozwojem działalności firmy w Polsce. Warszawskim biurem Facebooka, które zarządza działalnością spółki w 26 krajach Europy Środkowo-Wschodniej nadal będzie kierować Robert Bednarski.

- Dołączenie Agnieszki, a zarazem utworzenie stanowiska head of Poland jest jasnym dowodem naszego silnego zaangażowania w Polsce, a także dużego znaczenia regionu Europy Środkowo-Wschodniej w strategii firmy - mówi Bednarski, cytowany przez Wirualnemedia.pl.

Zobacz także: Wideo: to pierwsze takie miejsce w Europie. Facebook wybiera Warszawę

Według szefa Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej, Agnieszka Kosik będzie "bardzo silnym wzmocnieniem polskiego zespołu i pozwoli na jeszcze bliższą współpracę z partnerami w Polsce oraz wzmocnienie ich pozycji biznesowej".

Kosik ma wieloletnie doświadczenie pracy w firmach z branży reklamowej. Pod jej kierunkiem zysk MediaComu wzrósł trzykrotnie i to w okresie, kiedy w Polsce nastąpiło spowolnienie gospodarcze i ograniczanie budżetów reklamowych. Z firmą po 15 latach pracy rozstała się w marcu.

- Podjęłam decyzję o odejściu i kontynuacji kariery poza siecią MediaCom i GroupM. Chcę się nadal rozwijać i kontynuować swój rozwój w obszarze digital - mówiła wtedy portalowi Wirtualnemedia.pl. Zapowiedziała wtedy, że nazwę nowego miejsca pracy ujawni dopiero w sierpniu.

Przed dołączeniem do domu mediowego MediaCom Agnieszka Kosik pracowała w OMD Poland.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(27)
WYRÓŻNIONE
שלום־עליכם
6 lat temu
No i proszę - po Agorze i TVN, Pejsbók dołączył do grona firm, w których rażąco dyskryminują Słowian - szalom!
ABC
6 lat temu
Kiedy Pejsbook zacznie wreszcie uczciwie płacić podatki?
svvfsv
6 lat temu
Nie mam zaufania do ludzi, którzy mają takie spojrzenie!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (27)
filologini
3 lata temu
Przykra sprawa. Cóż, okazuje się, że to kontynuacja stylu poprzedniczki - po prostu tragedia - zero bezstronności i uczciwości w ocenie zgodności komentarza z tzw. Community Standards. Zgłaszane komentarze ewidentnie wulgarne, z wyzwiskami ale pod adresem prawicowych polityków, czy osób z poglądami prawicowymi albo nawet takich nie zgadzających się z lewicowymi trendami, są uznawane za nienaruszające żadnych standardów. W drugą stronę już to kompletnie nie działa - nawet jeśli prawicowiec kulturalnie sformułuje wypowiedź, jego konto często bywa blokowane pod byle pozorem - np. zostaje zakwalifikowane jako - bullying. harassment.
jacek
6 lat temu
znana lewaczka...
umysłowy rene...
6 lat temu
Nie ma takich mediów społecznościowych jak Facebook i Instagram, które by tak intelektualnie zubożyły, moralnie zepsuły, poglądowo podzieliły młodych( i nie tylko) Polaków. Powinny się czym prędzej wynieść z Polski za swoją destrukcyjną działalność. A smartfony należy zdelegalizować, będzie spokój z tym idiotycznym nałogiem zwanym fonoholizmem. Po roku czasu ludzie będą inni, wróci ta dawna otwartość i szczerość, a internet, aplikacje i inne dodatki zostaną, ale jedynie w komputerach/laptopach. Smartfony pogwałciły naturalność spotkań, wprowadzają zbędny dyskomfort, uczucie, jakby się było obserwowanym. Ludzie poprzez właśnie wpływ mediów społecznościowych i smartfonów popadli w kompleksy, w latach 90 i wczesnych 00 nie ważne było czy jesteś gruby czy chudy, wysoki czy niski, prosty czy garbaty, każdy czuł się dobrze takim jaki jest i to było piękne, ludzie bardziej doceniali jakim się było niż co się posiadało, teraz jest całkowicie na odwrót i świat często staje się pełen stereotypów np. nie jesteś bogaty? to co ty możesz zrobić, nie masz prawa jazdy? nie jesteś prawdziwym facetem, masz sadełko, czy nadwagę? To zaraz alert, że o siebie nie dbasz, że trzeba coś z tym zrobić. Tracimy zdroworozsądkowe podejście, stawiamy na mieć niż być, a to błąd. Serio bardziej cenimy głupie rzeczy materialne niż budowanie zdrowych relacji, umacniania więzi rodzinnych? No przecież poprzez takie postępowanie to sami zaprowadzimy siebie w ślepy zaułek. A potem będą zdziwienia, że wzrastają stany depresyjne u ludzi, że jest zagrożenie chorobami psychicznymi, że jesteśmy osamotnieni. Szkoda mi jest ludzi urodzonych po 1995 roku, nie jest dane zaznać im młodości bez "upiększaczy" rzeczywistości jak media społecznościowe czy smartfony. To jest dla nich odskocznią, która coraz bardziej staje się zamiennikiem zwykłego życia. Za kilkanaście może 20 lat ci młodzi ludzie, którzy będą mieć wtedy trzydzieści parę lat, czterdzieści parę wpadną na refleksję: "Smartfony i media społecznościowe zabrały mi najlepsze lata życia, mój cenny czas i zaangażowanie, a nie dały mi nic w zamian, pozornie zaspokoiły moje potrzeby kontaktowe z innymi ludźmi, ale moje relacje w gruncie rzeczy są płytkie i spłycone jakby po nich walec przejechał". Tak będzie, nałóg zwany fonoholizmem oraz życie na pokaz dzięki mediom społecznościowym będą przyczynami drastycznego spadku satysfakcji z życia, osamotnienia, alienacji, nasilą stany depresyjne. Lepsze jest wrogiem dobrego i to powiedzenie można wstawić w przypadku telefonów komórkowych zwykłych(które poprzez zapewnienie podstawowego kontaktu pomagały jedynie ludziom) a smartfonów( które rozleniwiają, wyręczają umysłowo, spłycają relacje, zabijają kreatywność, gaszą kontaktowość - za dużo jest w nich wyręczania, za dużo ulepszeń i wszystko w jednym i to właśnie czyni je tak uzależniającymi - setki aplikacji, dostęp do mediów społecznościowych oraz internetu).
Alfred
6 lat temu
Jak facebooka to na pewno 100% marksistka.
Bogdan K.
6 lat temu
Polski oddział Facebooka od dawna jest wyraźnie antykatolicki i uderza w dobre obyczaje polskie. Promuje KOD i całą totalną opozycję. Manipulacja, socjotechnika jest w nim na każdym kroku. Wiele razy zawiodłem się na tej witrynie. Stateczni Polacy są tu niemile widziani, prowokowani i straszeni nawet śmiercią.
...
Następna strona