Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Aktywuj pełną moc danych! Za tydzień rusza Data Commercialization Summit

0
Podziel się:

Coraz więcej firm zaczyna rozumieć ogromny potencjał danych i ich strategiczną rolę w rozwoju biznesu. Big data, data-driven marketing czy data-based strategies stają się integralną częścią technik zwiększenia sprzedaży i biznesowej praktyki.

Aktywuj pełną moc danych! Za tydzień rusza Data Commercialization Summit

W październiku odbędzie się największe w Polsce spotkanie poświęcone efektywnemu wykorzystaniu danych w biznesie właśnie. Podczas Forum Data Commercialization Summit spotkają się przedstawiciele działów CRM, marketingu i sprzedaży z największych firm na rynku polskim by zainspirować się licznymi case studies omawianymi przez top managerów, reprezentujących najbardziej rozpoznawalne marki na rynku.

Uczestnicy, liderzy działów komercyjnych i analitycznych otrzymają bogaty pakiet doświadczeń, inspiracji oraz sprawdzonych narzędzi wsparcia omawianych w formule case studies przez top managerów z wiodących firm. Swoimi doświadczeniami podzielą się reprezentanci takich marek jak: ATOS I ACCENTURE I IBM POLSKA I SAS POLSKA I GROUPON POLSKA I ALIOR BANK I BURDE MEDIA POLSKA I CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA I PEPSICO I MBANK I MASTERCARD EUROPE I NEST BANK I AVIVA I DOUGLAS POLSKA I EDIPRESSE POLSKA I HUUUGE GAMES I SAMSUNG I T-MOBILE POLSKA I PKO BANK POLSKI I DANONE I ORANGE I ŻYWIEC ZDRÓJ I TOUS POLSKA I IQS I SOCJOMANIA I MOKATE I TCHIBO I DAWANDA I KOMPANIA PIWOWARSKA i wielu innych. Razem 70 prelegentów praktyków CRM, Marketingu i Sprzedaży z bogatym doświadczeniem, reprezentujących najbardziej rozpoznawalne marki
na rynku.

Dodatkową wartością spotkania, jaką zyskują uczestnicy jest swoboda w tworzeniu agendy - otwarta formuła wydarzenia oparta o 6 ścieżek tematycznych sfokusowanych na konkretnych obszarach tematycznych pozwala na budowanie indywidualnego programu i swobodne przemieszczanie się między sesjami.

Forum tworzą 3 równoległe kongresy:
- Customer OmniData,
- Marketing to Individuals i
- Sales Performance.

Każdy z kongresów podzielony jest na 2 sesje tematyczne, dzięki czemu Uczestnicy mają do dyspozycji tematy zgrupowane w następujące bloki:: CRM Integrated, Customer Intelligence, Database(d) Marketing Strategies, Personal(ized) Dialogue, Sales 3.0, Sales Excellence.

Kongres rozpoczyna się 4 października i potrwa 2 dni. Rejestracji uczestnictwa można dokonać na stronie wydarzenia: www.cee-bi.com

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)