Najpopularniejsze festiwale muzyczne, m.in. Open'er, Orange Warsaw Festival, rozrywka dla całej rodziny np. Cirque du Soleil czy Disney on Ice oraz tysiące innych wydarzeń będą wkrótce dostępne dla 17 mln klientów Allegro - informuje spółka.
- Imprezy kulturalne i rozrywkowe są częścią bardzo atrakcyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku w Polsce. Zainteresowanie klientów Allegro takimi wydarzeniami także rośnie - zaznaczył powiedział CEO Allegro Francois Nuyts. - Internetowa sprzedaż biletów na imprezy rozrywkowe w Polsce jest warta ponad 700 mln zł i rośnie o około 20 proc. rocznie. Wspólnie z eBilet.pl chcemy zająć istotną pozycję w tej kategorii" - podkreślił.
- Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży dzięki dotarciu z naszą ofertą do klientów Allegro. Dotyczy to nie tylko dużych, ale także mniejszych miast - stwierdził prezes eBilet Polska Marcin Matuszewski. - Z kolei klienci eBilet.pl otrzymają szeroką gamę produktów i usług dostępnych na Allegro, choćby takich jak Allegro Smart!. Naszym celem jest zaoferowanie klientom w Polsce jednego miejsca, w którym będą mogli inspirować się i planować czas wolny. Jednocześnie organizatorom wydarzeń i imprez zaproponujemy nowe, ekskluzywne narzędzia, pozwalające dotrzeć do szerokiej publiczności. Dzięki naszej współpracy klienci Allegro i eBilet.pl będą mieli jeszcze lepszy dostęp zarówno do wydarzeń ogólnopolskich, jak i lokalnych - dodał.
Zobacz również: Allegro znosi limit paczek. Zmiana od poniedziałku
Transakcja ta oczekuje obecnie na akceptację Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Allegro jest obecnie największą platformą handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl