Czasy się zmieniają, przyzwyczajenia klientów również i firmy albo mogą to ignorować (i wiele stracić), albo zmieniać się tak, by jak najbardziej wkupić się w gusta kupujących. Aby nie wypaść z rynku, producenci coraz częściej decydują się na produkcję denimu z domieszką stretchu – informuje PAP.
Amerykańska korporacja odzieżowa VF, właściciel takich marek jak Wrangler i Lee, idzie jeszcze dalej. Chce wydzielić ze swych struktur dział wytwarzający ubrania dżinsowe i skoncentrować się na szybko rozwijającej się branży produktów sportowych.
W skład działu produkującego odzież sportową wejdą następujące marki: North Face, Timberland, Altra, Icebreaker i Williamson-Dickie.
Czytaj też: * *Ubrania i buty w internecie sprzedają się jak świeże bułki. Zobacz, kto osiągnął największy sukces
Firma coraz więcej zarabia właśnie na tym segmencie odzieży. Oto twarde dowody: w ostatnim kwartale przychody ze sprzedaży produktów sportowych typu activewear wzrosły o 25 proc., a typu outdoor - o 6 proc. Odzież dżinsowa wygenerowała wzrost o jedynie 3 proc.
Koncern jest pewien, że podział firmy, który ma się zakończyć w pierwszej połowie przyszłego roku, przyniesie mu roczne wpływy w wysokości 2,5 mld dolarów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl